(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çıldırmış Olmalı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çıldırmış Olmalı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevdikleri için yada isteyerek yaplılan işler evet insan çıldırmış gibi geliyor karşıdan bakınca,bunlardan zarar gelmezde birde istemeyerek işini yapanlar var onların verdiği en küçük zararlar hayat meselesi oluyo.bırakın çıldırsınlar çalışırken.
Hanımefendi,sayfanızda bir kadın dayanışması görür gibi oldum...Kim yapacak bari bu işleri ? Adını da koysaydınız bari :)) Hepsini makinalara mı havale edeceksiniz yani... Biraz zor bir konu işlemişsiniz ileri gidersem vukuat çıkacak...Susayım, hatta pusayım biraz. :)) Tebrik eder saygılar sunarım.
imrendiğim tiplerdendir kendileri...bulaşık yıkarken izlerseniz, tabakları okşadığı hissine kapılırsınız...ne mutlu kadınlar, her gün yaptıkları işleri keyifle yapıyorlar...
Camı silmem ayna diye kullanırım Ütü bilmem yatak altında yaparım Bulaşıkta neymiş,bir daha batmayacak mı Hem de yağ dan tasaruf ederim. Ne soruyorsun Aksekili değilim Renkli takımı sevmem Karakartalı tutarım.
Silmeyince de bi süre sonra kendini göremezsin Püff.. ütüye mutlak b, çözüm üretsinlerr bulaşık ızdırap :) Karatlı bilmem bizim çatılarda martılar var:)
sabahın köründe işe çıkmak, gece bilmem kaç saat mesaiye kalmak, herhangi bir kömür madeninde. üst başı saymıyorum bile üstünü üstlük birde göçük altında kalmak... sanırım, bu insanlar çıldırmış olmalı... her zaman ki gibi çok hoştu:))
Bence yetişkin bir kız evladının tanıdığı yada tanımadığı, bildiği yada bilmediği, okumuş veya okumamış ve de,zengin veya fakir. Her ne şekilde olursa olsun, bir erkekle,ömürboyu birlikteliğe razı olması başta,ana-babanın hayırsızlığına daha sonra da,o kız evladının çılgınlığına delalettir!..
Bulaşık yıkamam tabak kırarım. Çamaşırı yıkamadan asarım. Alacalıdır renklerim işime gelirse renk renk ayırırım... Çıldırsamda,çıldırtsamda güzelimdir,güzeldir kadın. Bütün çılgınlığıma rağmen bensiz olmaz şu dünya, ne var bunda birazcıkkk anlaşılmazım:)))))))))
Bütün suç, beyaz eşya üreticilerinde. Niye renkli ayrı beyaz ayrı atılsınki. Bak buzdolabı üreticilerine, hem eti hem sebzeyi aynı yerde dondurabiliyolar
Hem renkli hem beyaz aynı anda yıkanabilmeli. Makina ve deterjan üreticilerine duyrulur
Camları ben silerim. Yok gibi olur cam.Görünmez. Bir su izi,bir kir asla..asla! çamaşırı makine yıkar. Bir tek askı işlemi var. O da kolay. Fakat haklısın. Kadınlar çıldırmış gibi. İlla iş. Ev işi hastası bir çoğu. Ütü ayrı bir sanat. Bir yönden kadınlar haklı. Üretim gücünü oralarda gösterebiliyorlar. İyi kandilli bayramlar.
Atın iyisine doru
İnsanın iyisine de deli derler
Yalanmı söylesin canım kos koca adam
..........................
Kalemine,kelamına,ömrüne bereket
Tebessümle
Selam,saygı ve dua