Tepemde bir yıldız çiçeği Bu gece senin olacak Natalia Sabaha doğru terkedip gideceksin Tüm yıldızlar gibi sen de beni Gitmez’sen duracak zaman Aşka saygı duruşunda Kal öylece, gözlerini hiç kırpmadan!
Tüm yıldızlar bilir yalnızlıklarımı Onlar ki gün doğarken Güneşin sinesine çekilen Gözleri sevgililerin Bilirler ardından neler yazdıklarımı Tepeden tırnağa şiirsin Hele yakınlaş, düş göğsüme Natalia!
Zümrüt göller gözlerinde küçülüyor Sen yanımdayken şiir düşmüyor akla Derinleştikçe boğuluyorum gözlerinde Sessiz çığlıkları yüreğimin Yankılanıyor uçurumlarca derinden Aşka düşüyor dünya Tut ellerimden Natalia!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NATALİA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NATALİA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tüm yıldızlar bilir yalnızlıklarımı Onlar ki gün doğarken Güneşin sinesine çekilen Gözleri sevgililerin Bilirler ardından neler yazdıklarımı Tepeden tırnağa şiirsin Hele yakınlaş, düş göğsüme Natalia!
duy Natalia...
kutlarım emeği
saygıyla sevgiyle