(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sivrisineğe Kan Gütmek! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sivrisineğe Kan Gütmek! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sivrisineklerin çok muhteşem bir tecrübesi var; çok tehlikede kalınca, tam tepenize gelip konuyor çaktırmadan. Odada arıyorsunuz, fakat göremiyorsunuz. O nedenle tehlike anında en emin yer, tehlikeye en yakın olan yerdir. Yani hep düşmanın tepesine bineceksiniz.
Konusunu gerçek doğadan alan şiir ilginçti... Kutlarım. Emeğinize sağlık.
Şaban Aktaş tarafından 7/2/2011 8:11:26 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kanım’ aldın beslendin, Bilsem nere yaslandın, Açgözünle arslandın! Bulup katledeyim mi!?... Bir daha yapma diye; Tutup, Ketmedeyim mi!?
Kadir Yeter. 26.6.2011- TRABZON.
Kısa fakat anlamlı dizelerdi, küçük sivrisineklerle mücadele kolayda büyük kan emicileri neylesek ki değerli şairi ve dizelerini kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.Meilinize de teşekkürler.
Yıllarca kanımızı emenlerin hışmını Sivrisinek'ten çıkarırcasına ...
Ezop (Aisopos)'da böyle yapmaz mıydı fabllarında...
Kısa, sade ve dimağa kazınası bir eşgali var şiirin...
Şairi ve şiiri kutlarım...