(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
……..maya şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
……..maya şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiir duyguyu hapsetmiyorsa imgesel vurucu noktası mevcutsa başka oluyor mükemmeldi gene açılan gönül pencereniz hiç susmasın kutlarım dost kaleminizi saygılarımla
HOŞUMA GİTTİ ÖZ DEYİŞ GİBİ ŞİİRİNİZ. YORUMUMDA CEVAP GİBİ OLDU İNŞALLAH BEĞENİRSİNİZ. Tutar, maya bozuk değilse... Duyar, yürek yürekse... Hele hele söz konusu olan sevgiyse... Hem tutar, hem duyar sevgili Emine. SAYGI VE SEVGİLERİMLE...
Merhabalar değerli dostum , sizi ve beğeniyle okuduğum güzel şiirini yürekten kutluyorum, şiirlerin daim olsun. Tüm güzel anlar sizin olsun.. Saygilarimla
Başımı omzuna yaslayıp Sev bu adamı dedim Ya duyar, ya duymaz…
......Yağdığı zaman yaşam veren yağmur gökte, açtığı zama yürek ısıtan güneş gökte, çıktığı zama geceyi aydınlatan ay gökte. Kısacası yaşama dair güzel ne varsa gökte. .....Siz mayanıza güvenin ya tutarsa..... ....Saygılarımla selamlıyorum. Hep sevgiyle ve şiirle kalın.
BÖYLESİ CANDAN YAKLAŞIMI SEVGİYİ GÖRMEYEN DUYMAYAN KÖR SAĞIR OLMALI DUAYACAKTIR MUTLAKA .TEBRİKLERİ KISA ÖZ ANLAMLI GÜZEL DİZELERE VE SEVGİLİ ŞAİREME. TEBRİKLERİMLE SELAM SEVGİLER.
Kısa, öz, ama duygu dolu hem de bir tutam değil, tam kocaman bir demet. Ne güzel bir şiir; anlatacağını anlatmış, diyeceğini demiş. Bize de alkışlamak, tebriklemek düşer. Tebrikler gönül ve şiir dostum sn. Emine Hanım... Harikasın gene... Kalbin o gökyüzü kadar umman ve temiz; pâk... Kaleminle bin yaşa... Selâm ve saygılarımla...
Duyar bence...Ben kalplerin aynı yol üzerinde gezindiklerine inanırım. Birbirlerinin ayak izlerine basarlar da, farkında olmazlar. Ama birgün mutlaka içleri kıpırdar. Sevgiler ablacığım.
Kutluyorum...
Selamlar...