Seni sevmek mutluluk Seni sevmek ibadet demek Seni canımdan çok seviyorum Sen benim yaşam kaynağımsın Sensiz bir ben olamaz diyorum Sen olmasan bana dünya haram
Sena ben yaşam hayat diye bakarım Su oksijen ekmek gibi kutsal sayarım Seni severim çünkü aynadaki yüzümsün Seni sayarım çünkü canımın içi kadınımsın
Sen dudaklarımdaki dua ibadetimsin Sen gülüm sen papatyam kır çiçeğimsin Sen sevda sen aşk sen sevgi sen hayatsın Sen umut sen enerji sen kaynaksın Sensiz bir dünyam asla olmasın
Seni canımdan da çok seviyorum Sen gözlerimdeki sevinç kaynağısın Sen sözlerimdeki ilham perimsin Sen yazdığım roman okuduğum kitapsın Sen dileğim sen muradımsın Sen canımın içi biricik kadınımsın...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
___ SEN ________ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
___ SEN ________ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Seni canımdan da çok seviyorum Sen gözlerimdeki sevinç kaynağısın Sen sözlerimdeki ilham perimsin Sen yazdığım roman okuduğum kitapsın Sen dileğim sen muradımsın Sen canımın içi biricik kadınımsın...
dost kendini fazla yıpratma zira sen daha da değerlisin gönül sesini kutlarım kal esenliklerde...
Seni canımdan da çok seviyorum Sen gözlerimdeki sevinç kaynağısın Sen sözlerimdeki ilham perimsin Sen yazdığım roman okuduğum kitapsın Sen dileğim sen muradımsın Sen canımın içi biricik kadınımsın...
Mükemmel bir çalışma.Seni Yürekten tebrik ediyorum.Başarılarının devamını diliyorum.
Sensiz bir dünyam asla olmasın
.....
Ne güzel sevda dizeleri..
Mutluluk vermeli sevilene..
Kutlarım şair arkadaşım..
Saygılarımla..