(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çöpe attım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çöpe attım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hanımefendi, duygularınızı boşa harcattılar ;bize de kala kala bu şiir kaldı demek ki. Bütün bu olup bitene göre hiç fena sayılmaz. Çünkü o hafifliği kesinlikle anlatmışsınız. Tebrik eder saygılar sunarım.
İşten yeni çıktım(ayrılmadım mesâim bitti:)) servisteyim şu an, cep telefonum elimde. Şiirinizi görür görmez daldım ne stres kaldı ne yorgunluk. Yalnız yan koltukta oturanlar 'ne okuyup gülümsüyor bu adam?' diye bana bakıyormuş gibi geldi ciddileştim birden. Sayfanız terapi gibiydi yine. Selam ve sevgiler sayın yazarım.
En güzelini siz yapıyosunuz valla. Onu düşün, bunu düşün nereye kadar:) O değil de Yeni ve çok sevimli bir tarz oluşturdunuz, kimse kapmadan patentini alın bence:) Saygılar sayın yazarım.
Amaannn, kimin ne düşündüğü kimin umrunda... Bizde çok düşünüyoruz hatta yılbaşında kesilme tehlikemiz bile var ama kimsenin umru değil... Öümüne düşünüyoruz!
Ayıptır sölemesi durumumuz iyiydi ve bu lafı çocukken büyüklerimden hep duyardım. Çok kızardım öyle düşündükleri için çünkü durumu kötü olan biçok arkadaşım vardı. Fakirlik onların seçimi değil diye düşünürdüm.
Hala da öyle düşünüyorum ama bir farkla... Büyüklerime hak verdim... Kazanmak marifet değil, harcamak marifet...
Bu tarzı çok benimsedim bu sitedeki "Yeniden" günlerimde. Sözcükler ustaca bir araya getiriliyor ve düşünmeye sevk ediyor... Düşünme ödülümüz de, gülümseyen bir yüzle sayfadan çıkışımız oluyor...
Yani direk hayatın içinden... hatta anın içinden... yani rüzgar esse penceren kapansa ona da mı şiir? :)))) çok güzeldi... edebiyat defteri yöneticilerine duyrulur:)) bir şiire konu oldular