(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şuursuzca şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şuursuzca şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu şiire yorum yapmadan evvel bir kaç şiirinizi okuma ihtiyacı duydum. Ve malum şiirleriniz (cümle sayısı anlamında) kısa olunca hemen hepsini okumuş buldum kendimi. Bu kadar kısa bir okumuşluk üzerinden tahlilvari yargılar üretecek değilim elbette. Sadece şunu söylemekle yetineyim; şiir kısa da olsa akla soktukları bir hayli uzun. Eyvallah
kapıya kolumu şuursuzca çarptım çok acıdı daha sonra kolumu yine aynı yere çarptım bikez çarpılınca dikkat etmeli insan .....HOŞTU, GÜZELDİ. TANRIM BÖYLESİ KAZALARIN ÜÇÜNCÜSÜNDEN KORUSUN. ÇÜNKÜ ÜÇ OLDU MU ALIŞKANLIK YAPIYOR DERLER. ....O DEĞİL DE; GÖZÜNÜZÜ MORARTACAK DEĞİL,GÖNLÜNÜZÜ YEŞERTİP ÇİÇEKLER AÇTIRACAK BİRİNİ BULURSUNUZ UMARIM. ....HEP SEVGİYLE KALIN, ŞİİRLE KALIN VEEE HOŞÇA KALIN.
Hanımefendi, ya kapı yanlış yerde, ya kolu amaç dışı büyük... Ya da hiç bir şey umurunuzda değil... Ya da inadına canınız acısın diye nişan alıp çarpıyorsunuz... Ya da kapıya gücünüz yetmiyor, hıncnızı kapının kolundan alıyorsunuz... Teskin edici bir ilaç iyi gelebilir... :)) Güzeldi, tebrik eder saygılar sunarım...
:))))))))) Çok anlamlıydı ... Benim halamın kızı var,evlendi gitti.Yıllar sonra geldi bizim maalleye. Bazen annemle maabbet etmeye gelirdi. O öyle derdi "ablamlan maabbete geldimm" diye çığırırdı kapıdan. Yüzü gözü mor olurdu bazen. Bende herkezin içinde sorardım "abla laaaaa ne oldu gözüne?" "kız sen görme ıslak yeri düş kapının kolu vursun gözüne..ay millet de kocası vurdu zanıcak kiiiiihh kiiiiii" diye anlatır gülerdi. daa sonraları gözündeki morluklarlan beraber ,saçlarında yer yer eksilmeler ( saçlar tamamen koparılmış ve o bölge kırmızı halde) olunca kapı tokmaklarını değiştir dedim. Yooooo...ben sizin için asla böyle düşünmedim de. Oluyo işteeee. Benim bi komşu var. Bilimsel adam. Afederesin pazardan hıyar alıcak pazarcıya "bu salatalıglar bilimsel yöntemlerle mi üretiliyo?" diye sorar. Pazarcı "Ne bilüüm anazini z..... ya hiyar işte" der. O da yengeyi bilimsel olaraktan kapı koluna rastgelecek şekilde düşürür. Düşmez kalkmaz bi Allah. Hayırlı Bayramlar inşallah.
belki de geldi de habarın yok ?????? belki onun da habarı yokk?*** belki kimsenin habarı yokkk ??? belki aha oralarda bi yerde ... yok u tarafta değil aha bu taraf... ŞAKA::ŞAKA !!!
İşçi sağlığı ve iş güvenliğinde bir kural vardır, kazaya ramak kalma ,yada ucuz atlatma derler halk arasında, bu tür olaylarda 100 kişi o kapıya elini şuursuzca çarparsa, 4 kişinin kolunun kırılabileceği, 100 de birininde kan grenden ölebileceğini söylerler bu dünya genelinde bir istatistiki bir bilgidir. aman aman dikkat edin kapı kolunada yazık olmasın ..sizin kolunuzada
ben de çok çarpmışımdır,, kolumu değil ama,, kafamı..
şimdi çarpmıyorum ama. akıllandım....