(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Seyrettim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Seyrettim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İstanbul'u Dinliyorum Gözlerim Kapalı şiirini yazan şair,, Orhan Veli KANIK olsa gerek,, değilse ondan ve tüm mirasçılarından özür dilerim,, vikipediye baksaydım kesin bilirdim,,
Neyse,, şimdi yaşasaydı şairimiz,, şöyle derdi sanırım,,, : " İSTANBUL'U GÖRMEK İSTEMİYORUM,, KAPATIN GÖZLERİMİ DE GÖRMEYİM. "
her yer betonarme,, ağaç kalmamış,, nefes alınmıyormuş..
Hanımefendi, hayatı yaşamak tabiki zor, keşke hep seyredebilsek sorumsuz ve sorunsuzca... İstanbul zor şehir,bakın İzmir ne kolay ! Güzeldi, tebrik eder saygılar sunarım.
Bu sabah yolda yürürken aklıma geldi. O saatte İzmir'de yürüdüğümde yerlerde kocaman böcekler görürdüm. Hamam böceği gibi ama sarı. Uçuyo yürüyo görmedim ama belki amuda bile kalkıydu.
Hayatımdaki en ilginç böcekleri egede gördüm.
İzmir'i özlüyorum ama böceklerini hiç özlemedim. Onlardan kurtulduğum için de mutluyum.
Seni seyrettim Kuş cıvıltılarının, Dalgaların çarpan neşesinden. Sesin sende ses Olduğu zaman. Seni seyrettim Damla, damla düşen Yağmur tanelerinin peşinden. Suyun senle, senin suyla Buluştuğu an.
Hoştu,güzeldi şairem.. Tebrikler ve sevgilerimle...
hayatı seyretmek yaşamamak istanbul’da yaşayıp istanbul’u yaşamamaya benziyor
Güzeldi yine... İstanbulda yaşayıp da yaşayamadan sadece seyretmek çok kötüdür...Bu durumda milyonlarca insan olduğundan eminim ayrıca.Bu nedenle, şiirde birçok insan kendinden birşeyler bulacaklar eminim ki, benim gibi. Saygı ve sevgiyle.
Ah istanbul, Boynundaki gerdanlık gibi köprüyle, Ne aşklar yaşandı sende kimbilir. Ne sevdalar biriktirdin maviliğinde, Ne hüzünler yaşattın yedi tepende..
İstanbul’u seviyorum.İlkbaharını,yazını, kışını,sonbaharını seviyorum.Evim gibi seviyorum İstanbul’u.Hani uzak bir yerlerden dönüşte eviniz size çok sıcak gelir ya,evim evim güzel evim dersiniz ya,işte öyle.İstanbul’a girdiğimde evime gelmiş gibi seviniyorum.İnsanlar pek bir şikayet etmekteler,tozundan,toprağından,kalabalığından,trafiğinden,gürültüsünden..Haksız da değiller elbet ama,ben İstanbul’u bu haliyle de seviyorum işte..Hakiki sevgi sevdiğini iyi kötü her haliyle sevmek,kabullenmek değil midir?Mısır Çarşısı’nı seviyorum.Kimbilir yüzlerce yıldır kimler de benim gibi sevdiler Mısır Çarşısını,kimler evine alışveriş yaptı oradan,kimler o taşları adımladı benim gibi sevgiyle etrafını süzerken.Hemen yanıbaşındaki Yeni Camii’de kimler namazını kıldı,misafir oldu.İstanbul’u seviyorum çünkü bana özgürlük duygusu veriyor.Keşfedilecek güzellikleri o kadar çok ki ömür yetmez hakkını vermeye..Eskiyle yeni bu kadar mı rahatsızlık vermeden kaynaşır,bu kadar mı bir şehre yakışır.Evliyalarını seviyorum İstanbul’un.Adeta İstanbul için,içinde yaşayanlar için ettikleri dualar kulağımıza fısıldanıyor.Hangi güzelliğini anlatsam diğerlerine haksızlık olur.Misafirperver de hem İstanbul.Her geleni buyur ediyor,gelme git, istemiyorum seni demiyor.Asil,zarif,güzel İstanbul güzeldi tebrikler şaire.
ilk yorum benden hayat İstanbulda diyorsun yai :D cidden öle be şairim,,,, şiir gibi bir şehir her caddesi her sokağı,,,, herkesi korkusada bana can verir istanbul. nefes alma sebebi gibi bir şey insan için, yinede zor be şairem her dakika yerde yatan dilenciler görmek,,, o şehirde her dakika bir insana araba çarpması,,, bir kız çocuğunun sarhoş dolaşması,,, korkutuyor yinede hayat cidden orda seyrediliyor
İstanbul'u Dinliyorum Gözlerim Kapalı şiirini yazan şair,, Orhan Veli KANIK olsa gerek,, değilse ondan ve tüm mirasçılarından özür dilerim,, vikipediye baksaydım kesin bilirdim,,
Neyse,, şimdi yaşasaydı şairimiz,, şöyle derdi sanırım,,, : " İSTANBUL'U GÖRMEK İSTEMİYORUM,, KAPATIN GÖZLERİMİ DE GÖRMEYİM. "
her yer betonarme,, ağaç kalmamış,, nefes alınmıyormuş..