(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Müstakil şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Müstakil şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İstahbul'da yaşasıydım kesin her gece takılırdım bi yerlere,, ben de onlardan olurdum, şımartırlardı beni eğlence mekanlarına götürürlerdi, eğlenirdik,,, paparazziler takılırdı peşimize,,
:))) Ya yok öle bişi yalan sölüyolar. Allah'un sebzesi meyvası heryerde aynı. ama sen ben gece gündüz eğlence mekanlarından çıkmıcam her gece sabaha kadar kop kop yapcam dersen para yetmez tabi.
Hazreti Nuh tufandan önce gemi yapıp inananları içeri almıştı. Oğlu ise yükselen suların önünden dağa doğru kaçıyordu. Gemiye gelmesi çağrısına "Yüksek yerlere kaçar kurtulurum" diye cevap verdi. Ama bir dev dalga gelip onu altına alıverdi. Bakın neler hatırlatıyor küçücük dizeler. Şiir de bu demektir. İnsana çok şey haturlatacak... Kutlarım.
Kısa ama nereye çekersen oraya gidecek bir konu. Meselâ ben de derim ki: İnsanoğlu işte, üzümün çöpü-armudun sapı der beğenmez her şeyi:) Saygılar sayın yazarım.
hepsi değil ama... müstakil evler bütün dertleren uzak apartmanda ki gibi hapisli gibi değil...karşı komşunu görüp selam vermekten aciz insanlar.. nerde o eski insanlar evlerin önünde yapılan o sıcak sohpetler AŞİNASIZ GELECEK...
Ya benim annem ne zaman pasta börek yapsa balık kızartsa falan apartmana dağıttırıyo bana. Yaa anne yaaaa cızıklıyorum ama elim mahkum götürüyorum yinede...
yüksek katlı binaların büyük dertleri olurmuş müstakil evleri de, su basıyor...
Güzel bir tesbit. o zaman yaylalara mezralara çıkacağız.Tepelere çadır kurup, temiz hava soluyacağız.Bol oksijenle,Günlük ve güneşlk mevsimler olacak.Yaz-kış-sonbahar ilkbahar.. sıkıntılarımız yok olacak.
Güzel bir çalışma demk kolay, amma gercekten verilmiş olan mesajı algılayabilmek önemli..Yeryüzünde debdedeli yürüme.Yüklerde kartal gibi uçarwssan sorunların büyük,çokda süfli bir yasantı devam ettirirsen sellere dücar olursun..
Beleşe getirirler, kira vermezler böylece. İstanbul'da yaşamak pahalı ne de olsa..