Bıraktığın yerde bıraktığın gibiyim Ellerimde çiçeklerinle bekliyorum Gittiğin den beri saatler geçmiyor Gül için bülbüller artık ötmüyor Birazcık zaman demiştin giderken Kaç takvim yaprağı kesildi Kaç kez güneş battı güneş doğdu Unutun mu ALLAHA ettiğin yemini
İyi gün de kötü günde demiştik ALLAH huzurunda öyle yemin etmiştik Hani biz ölümüne ölüm üne sevmiştik Bu sevdamız için nelere göğüs gelmiştik Biz böylemi bir birimize söz vermiştik Giderken birazcık zaman demiştin
Oysa zamanı sen gel de bana sor Gidişinle gecemden silindi yıldızlar Güneş bile eskisi gibi doğmuyor Sana getirdiğim papatyalar soluyor Bu canım nefes bile almakta zorlanıyor Gün be gün saat saat nefesim kesiliyor Oysa en güzel halinle kalmıştım giderken
Şımaracaklar günlerimiz yakın derdin Ve canım benim ben eski halimizi çok özledim Sen yoksun diye ben tüm dünyaya küstüm Ve sen buraları sayemde sevmiştin öyle demiştin Peki canım şimdi sen nerdesin ben buralardayken
Bu güzel yere mi gömeceksin beni canlı canlı Sen yoksan ben buralarda ne yaparım cennet olsa bile Son noktayı son nefesi son satırlarımla veriyorum Hakkını helal et bir tanem hakkını helal et son kez olsa da Çünkü ömrümün son nefesindeyim Son nefesimde yine söylüyorum Seni ben canımdan çok seviyorum...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
__son nefesimde__ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
__son nefesimde__ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu güzel yere mi gömeceksin beni canlı canlı Sen yoksan ben buralarda ne yaparım cennet olsa bile Son noktayı son nefesi son satırlarımla veriyorum Hakkını helal et bir tanem hakkını helal et son kez olsa da Çünkü ömrümün son nefesindeyim Son nefesimde yine söylüyorum Seni ben canımdan çok seviyorum...
Dilerim kurgudur bu hüzün yüklü ayrılık dizeleri, Allah gecinden versin biz sizin hep mutluluk şiirlerinizi okumaya alıştık.şiir adına tebrik ediyorum mutluluk yolunuz olsun saygımla.
Bu güzel yere mi gömeceksin beni canlı canlı Sen yoksan ben buralarda ne yaparım cennet olsa bile Son noktayı son nefesi son satırlarımla veriyorum Hakkını helal et bir tanem hakkını helal et son kez olsa da Çünkü ömrümün son nefesindeyim Son nefesimde yine söylüyorum Seni ben canımdan çok seviyorum...
Bu güzel yere mi gömeceksin beni canlı canlı Sen yoksan ben buralarda ne yaparım cennet olsa bile Son noktayı son nefesi son satırlarımla veriyorum Hakkını helal et bir tanem hakkını helal et son kez olsa da Çünkü ömrümün son nefesindeyim Son nefesimde yine söylüyorum Seni ben canımdan çok seviyorum...
DOST DARILMA AMA KAÇAN KOVALANIR BİRAZ BERİ DUR BAKAYIM ÇOK ŞIMARTMADINMI...HER DUYGU SIK SIK SÖYLENMEZ Kİ SEVGİNE İNANCIM SONSUZ AMA DAHA ÖNCEDE SÖYLEDİM ÇOK ÜSTÜNE GİDİYORSUN DİYE...SEN BENCE HERŞEYDEN DAHA ÜSTÜNSÜN MELEK GİBİ BİR KALBİN VAR SAFLIĞI BİRAZ ERTELE BE DOST...GÖNLÜN GÜLLERLE DOLSUN MUTLULUKLAR HAYATIN OLSUN SEVGİLERLE...
Son nefesimde sen olsan yanımda, Seni çok seviyorum derim, o anda, Güzel gözlerin çıkarmı hep aklımda, Son nefesimde sen olsan yanımda....
değerli hocam her zaman,ki güzellik,te...her zaman iki tadında bir paylaşımdı....tebrik ederim..........son nefes hiç bir gün gelmemesi dileğiyle..mutlu günler dilerim..kal sağlıcakla...........
Bu güzel yere mi gömeceksin beni canlı canlı
Sen yoksan ben buralarda ne yaparım cennet olsa bile
Son noktayı son nefesi son satırlarımla veriyorum
Hakkını helal et bir tanem hakkını helal et son kez olsa da
Çünkü ömrümün son nefesindeyim
Son nefesimde yine söylüyorum
Seni ben canımdan çok seviyorum...
Dilerim kurgudur bu hüzün yüklü ayrılık dizeleri, Allah gecinden versin biz sizin hep mutluluk şiirlerinizi okumaya alıştık.şiir adına tebrik ediyorum mutluluk yolunuz olsun saygımla.