ne çok can çekiştim aşkın ve ben yüzükoyun koyun koyuna türlü hayâl türlü oyun...
hangi açısından baksam ışıklı bir yoldu zaman ufkunda hüzme hüzme daralan döne dolaşa konik karanlık uçlarında beynimin aydınlanırdı yüzün resimler canlanırdı ikonik...
kolların kollarımca kar yağınca dağlara, bahar iner ovalarına bir zeytin fidanı dal verir iki yana dağ yelinde kuş sevincimdi kanatlanan
hangi yasak cennetin meyvesi hangi bağın gül ağacıydık adı konulmamış ülke Kafdağı’nın ardı mı yoksa ötesinde miydik göğün hangi gerçek zamanda hangi esnek mekânda düş mü, rüyâ mı, masal mıydı; adı var, aslı yok aslı var nesli yok tanımsız bir afet, aşktı bu...
sendin ebr-u Nisan sendin bulutları y/ağdıran ah sevgili yoksa ağlıyor musun güldüğünü çok gördüm ağladığını görmedim hiç dalarsam düşlerine sürüklenir giderim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
CENNETİN ORMANLARI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
CENNETİN ORMANLARI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hangi yasak cennetin meyvesi hangi bağın gül ağacıydık adı konulmamış ülke Kafdağı’nın ardı mı yoksa ötesinde miydik göğün hangi gerçek zamanda hangi esnek mekânda düş mü, rüyâ mı, masal mıydı; adı var, aslı yok aslı var nesli yok tanımsız bir afet, aşktı bu...
Farklı bir bakış açısından yakalamışsınız aşkı. Çok hoştu güzeldi şiiriniz. Kutluyor,saygı ve sevgilerimi yolluyorum.
bir o kadar candan yakıcı
sevgi imgelerine bulanmış sayfa
sağlıcakla