(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Düşünce şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Düşünce şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirlerinizin geneline baktım, bir çoğunu okumaya çalıştım, zaman yetmedi,, ince bir zeka var, nefis bir bakış açısı var. Gözlem var,., öykü ya da hikaye yazınız bence,,, müthiş bir gözlem var sizde,, okurken bıyıkaltından güldüren, ama inceden inceye düşündüren.. ben pek keyif aldım okurken...
şiir tadında kalınız,, güller diyarından selamlar,,
Sizinle geyik muhabbeti güzeldi :)))) gerçekler arasında kendi iç sesimize nefes aldırdık,., muhabbet ettik,, ne güzeldi,,,, ben pek memnun kaldım.. Yine devam ederiz,,, sevgiyle kalınız..
Ah bu şiir benim olsun. Bu beni anlatıyor. Aynısını yaşadım biliyor musunuz? Düşündüm. Gideni değil. Giden otobüsün numarasını. Bilseydim. Keşke. O gidiş gitti olmazdı. Ben yıllardır düşündüm o otobüsün hangi hattın otobüsü olduğunu. Bulamadım. Kafayı yiyecektim., Sadece Tuzlama istedim garsondan. Kelle paça olmasın diye. İyi bayramlar.
otobüs geldi bindi ve gitti...diyorsun o düşünce bitmişmidir sence keşke o otobüs bizi değil de başımızı karıncalayan düşüncemizi de alıp götürse atsa bir durağa kurtulsak....bitmez ki bu düşünceler biri gider diğeri yeni tohumlarını atar... saygılarımla sevgili yazarım eline yüreğine sağlık kalemin daim olsun sevgiyle kalın...
Düşünce düşünmeye mi başladı sevgili yazarım ?? acaba neden düştüm falan :)) Şakası bir yana sözcükler bazen dansediyor kısacık dizelerde. Bu da bir ayrı yetenek.
Hanımefendi, insanda dert çok...O hangisini düşünüyordu ve siz onun hangi derdine göre düşünüyorsunuz :)) Ve muhtemeldir ki çözüm olmayacak...İyisi mi karatmayın içinizi ... Karıştırdınız aklımızı yine , bana ne ya ! Tebrik eder saygılar sunarım.
şiir tadında kalınız,, güller diyarından selamlar,,