Ne çileler çektim ben hâlimi hiç sormadın, Yüreğimi koparıp gittiğin günden beri. Tomurcukta kuruyan güllerimi görmedin, Hasbahçemi tarümâr ettiğin günden beri.
Bahtımın zindanında kandiller yanmaz oldu, Kuruyan dallarıma bülbüller konmaz oldu. Arasam da nâfile gidenler dönmez oldu, Gözyaşımdan süzülüp bittiğin günden beri.
Bülbülü çatlatırdı senin ile bağlarım, Mor menekşe açar mı sensiz kalmış dağlarım. Bağrıma taş basarken için için ağlarım, Hayâlin aynasında yittiğin günden beri.
Yetiş ey çeşm-i siyah çaresizim zordayım, Yaktığın bu ateşte tükenirken kordayım. Duy sesimi sevgili dinle ahüzârdayım, Beni kör kuyulara attığın günden beri.
Izdırâblar içinde bıraktığın bu teni, Sözüne güvenip de sevmez olaydım seni. Sinemdeki ateşin yaktı kül etti beni, Hüzün yüklü kervana kattığın günden beri.
Yüreğime yazmışım adın asla silinmez, Mâtemim var yüzümde gül desen de gülünmez. Bezirgân elindeyim kıymetim de bilinmez, Geçmez akçe, bir pula sattığın günden beri.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BENİ KÖR KUYULARA ATTIĞIN GÜNDEN BERİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BENİ KÖR KUYULARA ATTIĞIN GÜNDEN BERİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnsanın olduğu yerde hasret; hasretin olduğu yerde kavuşma arzusu yani vuslat hep var olagelmiştir. Bu sebeple: Hasret ve vuslat duygu ve şiir dünyamızın adeta iki temel taşıdır. Zevkle okuduğum bu eser bu duyguyu gayet güzel dile getirmiş olup, her okuyanın kendini de içinde bulabileceği ifadeleri taşımaktadır. Nice güzel eserleri sayfanızda görebileceğim umuduyla tebrik ediyor, selam ve saygılarımı arz ediyorum. Hasan DEMİRCİ
işte şiir dedirten hecenin hakkını veren duygu fırtınaları estirren harika bir şiir bu sayfaya her gelişimde ayrı bir güzellikler karşılaşmamadan dolayı iftihar ediyorum tebrikler teşekkürler saygılar
Yine de ne mutlu size ki, yüreğinizdeki yangını hakkıyla ifade edebilecek bir kaleminiz var. Ya o da olmasaydı?!.. Okuyanını ayrılık acısına yakından şahit eden bu içli seslenişin sahibine, her şeye rağmen gönül huzuru ile yaşanacak güzel günler diliyorum.
tebrikler.
Saygımla.