Alldırış etmeyecek geçen zamana... Kayıplarına üzülmeden,.. İhtilall’in sesleri yankılanacak ... Karga’nın sesi billur gelicek kulaklara... Yeniden doğacak belkide...
Yelken açıcak engin denizlere... Martılarla dost olup... Rüzgar’a gem vuracak... Kimbilir!! Belkide sevmeyi öğrenicek yeniden...
Çatışmalara izin vermeyecek... İç ses hakim olucak hükümdarlığa... Duyguları çökertmeden... Bir çiçek açtıracak bağrında... Hüzün ,huzura bırakacak yüreğini...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖZGÜRLÜĞE RUHUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖZGÜRLÜĞE RUHUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Alldırış etmeyecek geçen zamana... Kayıplarına üzülmeden,.. İhtilall’in sesleri yankılanacak ... Karga’nın sesi billur gelicek kulaklara... Yeniden doğacak belkide...
Yelken açıcak engin denizlere... Martılarla dost olup... Rüzgar’a gem vuracak... Kimbilir!! Belkide sevmeyi öğrenicek yeniden...
Çatışmalara izin vermeyecek... İç ses hakim olucak hükümdarlığa... Duyguları çökertmeden... Bir çiçek açtıracak bağrında... Hüzün ,huzura bırakacak yüreğini.. ------------------ Güzel duygulardır... Sevgim sevgin olsun can şairem,sevgi ve saygılarımla...
Çatışmalara izin vermeyecek... İç ses hakim olucak hükümdarlığa... Duyguları çökertmeden... Bir çiçek açtıracak bağrında... Hüzün ,huzura bırakacak yüreğini...
İŞTE BÖYLE BE DOST KAL GÖNÜL ÇİÇEKLERİYLE GÜZEL ŞİİRİ KUTLAR SEVGİLER SUNARIM...
Merhaba dostum güzel dizelerdi ve çok içli bir anlatım içten yazılmış bir şiir, etkili bir yürek sesiydi ,kalemi güçlü arkadaşım yüreğine sağlık .Mutlu kalın ve sağlıcakla.. Saygılarımla
Yelken açıcak engin denizlere... Martılarla dost olup... Rüzgar’a gem vuracak... Kimbilir!! Belkide sevmeyi öğrenicek yeniden...
Her sevmenin bir dolu ümitleri vardır...sevgi bitse de eniden başlamak bir fırsattır...yeter ki yaşama sevincimiz ölmesin...Paylaşmak güzeldi...tebrik ediyorum efendim...Entellektüel.
Önce kelime hataları var sandım ancak portföyünüzü kontrol etttim ve profil fotoğrafınıza baktım... (ki yine de kasıtlı olmayan hatalar yok değil, -ihrilal gibi).
Umarım bir hata yapmadım yorumumda... Açıkçası beğendim şiirinizi, tebrikler...
yİNE MÜKEMMELE ATILAN BİR İMZA DAHA
şahanesin KARDEŞİM .
mucuk ablandan
hayırlı ramazanlar