(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞAŞKIN ÂŞIKIN ÖZÜRÜ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞAŞKIN ÂŞIKIN ÖZÜRÜ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
En büyük ceza Pişmanlık olmalı ki.Allah kulunu İlk pişmanlığında affedermiş.Pişmalık içre olana küslükte devam etmek kibirden başka ne olabilir. Seni affetmiyorum demek, ben buna layık değilim demektir.Tabii siz samimiyetinizi fiilen isbat edebilirseniz.Sizin adınıza bağışlanmanızı diliyor bağışlanmış olduğunuzu ümit ediyorum.Her halinizi bizimle paylaşmanız ise ayrıca bir incelik. Sahi ya.Biz bir aileyiz değil mi.En içten duygularla.selam ve muhabbetlerimi ilettim.
unutulursa gözlerdeki hüzünlü bakış zaman akıp giderse tek bir kelamsız yaşlar süzülür acıların nehrinden kanatır kırar yüreği unutumak hatırlanmamak sevdiği tarafından
:))) ben daha başlıkta cümle hataları affederdim herhalde..çok güzeldi..siz bu özürle sevdiğinizi şair edersiniz..olursa mısralara dökülen bir af, bize de lutfedin lütfen :) saygılar..selamlar..
Seni affetmiyorum demek, ben buna layık değilim demektir.Tabii siz samimiyetinizi fiilen isbat edebilirseniz.Sizin adınıza bağışlanmanızı diliyor bağışlanmış olduğunuzu ümit ediyorum.Her halinizi bizimle paylaşmanız ise ayrıca bir incelik.
Sahi ya.Biz bir aileyiz değil mi.En içten duygularla.selam ve muhabbetlerimi ilettim.