yorulmuş beynim karbüratör sanki tıkanmış otur, otur, otur oku, oku, oku yaz, yaz, yaz; külçe gibi yığılıp uzandım divana...
ağrıdan tutulmuş belim ev sakin, sessiz odanın içinde huzur lâkin bende huzur yok aklım hınzır ile munzur...
raflarda kitaplar okunmayı bekliyor çoğu tozlanıyor geç kalıyorum engelliyor hayat beni alamıyorum bir türlü kurtaramıyorum hınzırların elinden ne kendimi ne memleketi...
hızır gelip kurtaracak değil ya işlerim var görev saydım kendime yazmayı çizmeyi...
hızla dönüyor yelkovan akrep de az önceki yerinde değil duvardaki resim çakmak çakmak bakıyor çakıyor gözlerimin içine -’Saat kaç?’ diyor
bir anda Kocatepe yüreğim; -’Ordular!’ akıp gidiyor yıllar dönülmüyor geriye atam izinde yürünen yollar...
yatsam da kalksam da ’Önce vatan!’ artık huzur yok muzur dersen içten dıştan yeterince çok?!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SAĞOL KÂĞIT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SAĞOL KÂĞIT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.