Ben ezilmişliklerin altında Ömrüm tükensin istemiyorum Suçumuz doğmakmı? İnsan olmakmı? Beni bana bıraksınlar Ben bu dünyayı doyasıya Yaşamak istiyorum
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
beni bana bıraksınlar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
beni bana bıraksınlar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben ezilmişliklerin altında Ömrüm tükensin istemiyorum Suçumuz doğmakmı? İnsan olmakmı? Beni bana bıraksınlar Ben bu dünyayı doyasıya Yaşamak istiyorum
Her şey yüregine göre olsun dostum,kutlarım yüregini....................
Şiir güzel; lakin gerçek böyle değil.. Denizlere bir bakın,büyük balık küçükleri cup diye yutuyor... Doğaya bakın ormanların kralı var.. Adaletin dengesi adaletsizlik gibi görünen bir formül üzerine kurulmuş; yazın yılan fareyi yiyerek geçinir, yılan " kış uykusuna" (5 ay uyur) geçince fareler yılanları yemeye başlar... Arslan ve leoparların ceylan sürüsüne saldırdığında hamile hayvanlara dokunmadığını,yaşlı ve hasta hayvanlara saldırarak sürüye veterinerlik yaptığını, bulaşıcı ve ölümcül hastalıklı yavruları yiyerek hastalığın yayılımını önlediğini biliyor musunuz?..dengeye bak dengeye... Bir timsah 2 tonluk kocaman su aygırını parçalayıp yiyor dişlerinin arasında da minicik bir kuş taşıyor,bu kuş timsahın dişleri arasınıdaki etleri yiyerek hayatını idame ettiriyor,timsah bun kürdancı kuşu çok seviyor.. Biz insanoğlu da hepsine hakimiz..Akıl fikir denen bir farkımız var. Kullanmalıyız..Bence bizi tutsak eden yine biziz.. Bence bazı şeyleri beyinde bitirmek gerek...Bu şiiriniz bence sizi ve bizi tutsak eden ve kendi düşüncesi gibi yaşatmaya çalışanlara mesaj olur da bu yorumdan da utanırlar ve bizler de rahat ederiz..Yüreğine sağlık can..
Gelenek,görenek,günahlar,ayıplar,töreler,mahalle ve cehalet baskıları altında susturularak eğitim ve öğretimsiz büyüdüğümüzdendir tüm çilemiz ve çektiğimiz.
Ben ezilmişliklerin altında Ömrüm tükensin istemiyorum Suçumuz doğmakmı? İnsan olmakmı? Beni bana bıraksınlar Ben bu dünyayı doyasıya Yaşamak istiyorum
Sanıldığının aksine, bir çok şey, bizlerin kendi elimizde aslında...Hayalleri, düşleri için bir şeyleri de değiştirebilmek ... İşte burada düşümleniyor her şey.Güzel dizelerdi . Saygı ve sevgiyle.