.... kim yüz yıl yaşarmış ? ben mi ? sen mi? o mu? kim ? bilmiyorum... bilmiyorsun... bilmiyorlar... bülbül de uçarmış.. güvercin de... ya insanlar? güneş batıdan doğdu mu hiç? gece öksüz kaldı mı peki ? aynaya baktın mı hiç? güzelmisin gerçekten? güzel mi dünya? güzel mi herşey? şu sesi duyabiliyormusun? ya şunu görebiliyormusun? ben söylesem sana!!! sizlere... cevap vereyim istermisin ? kimse yüz yıl yaşamazmış aslın da... ben hiç yaşayamam... sen hiç... onlar da... onlar uçar inanırım... insan da uçar belki .... güneşdoğarken ayna tut o zaman,batıdan doğsun diye... gece hiç olmadı ki... güneş küstü gitti... sen gerçekten güzelsin ... bu dünya da güzel.... ve herşey... o ses içimden biryerden... şuramdan ... hayır buramdan... göremezsin tabii... gözlerime bak o zaman... belki yüz yıl yaşarım...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kim yüz yıl yaşarmış ? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kim yüz yıl yaşarmış ? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.