Gelen gideni aratır derler... Giden sensin gelen bendim İnan seni gönülden severdim Sever/dim arayanda bendim Sen beni aramadan severdin Yoksa sen sever gibi ederdin...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVER GİBİ EDERDİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVER GİBİ EDERDİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ilk aşklar ilk göz ağrısıdır derler, ne kadar unutulmak istensede gönülden silinmezler,sanmıyorum gönülden sevenler hiç sever gibi etsinler kısa öz tebrikler.
Gelen gideni aratır derler... Giden sensin gelen bendim İnan seni gönülden severdim Sever/dim arayanda bendim Sen beni aramadan severdin Yoksa sen sever gibi ederdin
TEBRİK EDİYORUM BAŞARILARINIZ DAİMİ OLSUN KUTLARIM,SAYGIMLA.
Gelen gideni aratır derler... Giden sensin gelen bendim İnan seni gönülden severdim Sever/dim arayanda bendim Sen beni aramadan severdin Yoksa sen sever gibi ederdin...
UNUTULMAYANA KISA ÖZLÜ SİTEMKAR DA OLSA ÖZLEM DOLU DİZELER.TEBRİK EDİYORUM BAŞARILARINIZ DAİMİ OLSUN SAYGIMLA.