Çiçekler solacakmış, bırak solsun Boş ver, sen hep açılışlarını yaşa Güneş batacakmış her akşam, batsın Aldırma Sen doğuşlarını yaşa.
Sonbahar gelecekmiş, bırak gelsin Boş ver, sen hep ilkbaharı yaşa Yalnızlıklar olacakmış, olursa olsun Aldırma Sen kalabalıkları yaşa.
Saçlarını toplayacakmış, bırak toplasın Boş ver, sen hep salınışlarını yaşa Seni unutacakmış, isterse unutsun Aldırma Sen hatırlanışlarını yaşa.
Gelen gidecekmiş, bırak gitsin Boş ver, sen hep gelişlerini yaşa Sevdalar bitecekmiş, biterse bitsin Aldırma Sen çiçeklenişlerini yaşa.
Bir gün sevmeyecekmiş, bırak sevmesin Boş ver, sen sevişlerini yaşa Sevmiyorum diyecekmiş, diyecekse desin Aldırma Sen deyişlerini yaşa.
Bir daha gelinmeyecekmiş dünyaya, bak, buradasın Boş ver, sen en güzel hülyâlarını yaşa Hayat bir gün bitecekmiş, bitecekse bitsin Aldırma Sen rüyâlarını yaşa.
Turgut Uzdu
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Boş Ver şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Boş Ver şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir daha gelinmeyecekmiş dünyaya, bak, buradasın Boş ver, sen en güzel hülyâlarını yaşa; Hayat bir gün bitecekmiş, bitecekse bitsin, Aldırma Sen rüyâlarını yaşa.
icime sigmayacak kadar bir yasam hevesi yüklediniz,yüreginize saglik,co khostu kac kez okudum bilmiyorum...Sevgiler..
Boş ver, sen en güzel hülyâlarını yaşa;
Hayat bir gün bitecekmiş, bitecekse bitsin,
Aldırma
Sen rüyâlarını yaşa.
icime sigmayacak kadar bir yasam hevesi yüklediniz,yüreginize saglik,co khostu kac kez okudum bilmiyorum...Sevgiler..