(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Zafer Türk Milletinin.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Zafer Türk Milletinin.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kutlarım. kutlu olsun. şimdi başka alanlarda zaferler kazanmanın zamanı geldi. 1967 milli gelir 300 dolar,japoya 220 dolar. şimdi kırk yıl sonra biz 5500 onlar 35000 atatürk çıksa mezarında 40 yıl bu ülkeyi kim geri bıraktı. anıtları önünde yemin edenler gelsin beriye dese kimlerin gitmesi gerektiğini biliyoruz değil mi. laf değil iş üretelim beyler.hanımlar. herkes kendini bir sorgulasın.cumhuriyet için ben ne yaptım desin. bunun cevabını kendine ayna karşısında versin. hamasete doyduk.yalanlardan bıktık. son 40 yılın sivil asker sorumlularına allah yardım etsin.bu hesap kolay verilemez. tarihin lanetinden kurtulmak mümkün değil. tarih zaferleri de yazar,sefaletleri de. ..............gelecek güzel gelecek ve hepimize daha çok üretmek düşecek inşaallah. saygılarımla.
Günün anlam ve önemiyle örtüşen güzel beyitler olmuş,Evet selam olsun bu vatanı coğrafyadan vatan yapan şehitlerimize gazilerimize ve de bu güzel beyitleri yazan şairlerimize..
Bu vatanın üstünde şehit ruhları dolaşır" "Bu ulusun evladı bir tarih yaratır"
"Selam olsun başkumandan Atatürk"ümüze" "Allah nasip etti bu şanlı zeferi bizlere" ....................................................... Türk milleti kendi ayakları üzerinde durmayı öğrenip, kimseye ihtiyacımız olmadığını haykırana dek zafer bitmemiştir.şahitlerimizin zaferini ne yazık ki sürdürememiştir Avrupadan para dilenenecem diye tavizler veren bu millet..kutluyorum kaleminizi..