(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UNUTMAK KOLAY MI SENİ ? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UNUTMAK KOLAY MI SENİ ? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Damarımda kan olup dolaşıyorken beni böyle bırak git, git ,gidebilirsen Git mutlu olacaksan b eni düşünme sen iyi bak kendine beni dert etme ,önce beni bir dinle bir bak halime ,İşte mısralarınız bende bu şarkıyı çağrıştırdı.Yada gün gelirde beni unutursun demiştin ne ben seni unutabildim n e bu gönlümü avutabildim unutamam seni unutamam seni gibi sözleriniz yüreğe işliyor.
....Bazen bir şarkı, bazen izlenen bir film, duyulan tatlı bir ses, bazen de tatlı bir bakış ilham kaynağı oluyor yüreğe ve kaleme. ....İşte öyle bir anda yazılmış sözlerdi. Güzel yorumunuz için teşekkürlerimi ve saygılarımı gönderiyorum size.
kanayan her yürek şiirle sağıltılır.. tesadüfler bizim gerçek anlarımızın yansımalarıdır.. bırakın şiirlerin burgacında acılarımızı unutalım.. hoş bir şiir tadını alana saklıyor
Merhaba şair dostum yüreğine sağlık çok anlamlı pek içli ve her dizesi duygu, sevda yüklü bir o kadarda etkili süper bir şiir okudum kaleminden ,kutluyorum sizi ve şiirinizi...Hürmetlerimle sizi uğurlarken sayfanıza sevgilerimi bırakıyorum... Saygılarımla
....Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim. Sayfama onur, yüreğime güç verdiniz. Ben umudun bir zerresini bile dört mevsimin ilkbaharına benzetirim.Yeniden bir başlangıç ve diriliş olarak görürüm. ...Yaşamınızda baharlar hep olsun. Saygılarımla.