Öyle güzel işlidir; Yaşmak Oyası gibi, Bileni pek azalmış, bu Millet-î necîbi, Doğacaktır yeniden, Milletimin nasîbi, Çoğu gitti, Üstâdım; bir yazı, kirazı var!.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BU YAZIN KİRAZI VAR! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BU YAZIN KİRAZI VAR! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Allah, razı olsun ki şanlı tarihimizi ve tarih büyüklerimizi her fırsatta bizlere hatırlatmaktasınız; bu kutsal göreve devam! Yürekten tebrik, teşekkür ve selam ederim, Kadir Baba. Saygılarımla...
Öyle güzel işlidir; Yaşmak Oyası gibi, Bileni pek azalmış, bu Millet-î necîbi, Doğacaktır yeniden, Milletimin nasîbi, Çoğu gitti, Üstâdım; bir yazı, kirazı var!.
Kadir Yeter. TRABZON. -------------------------------------------------- İNŞİALLAH DOST. SİZ ÖYLE DİYORSANIZ MUTLAKA BİR UMUT, BİR GERÇEK YÖNÜ VARDIR. SÖZ KISA AMA, ANLAMI KALINCA BİR KİTAP KAPSAMINDA. ESENLİKJ DEİLEKLERİMLE SELAMLIYOREUM DEĞERLİ DOSTU SAYIN KADİR BEY SİZİİ, KEMALŞ POLAT
Oya yapmak emek ister.Hele iğne oyası en zorudur. En emek isteyenidir.Göz nurudur. Necip TÜRK Milletinin son zamalarda bileni azalmıştır. Meydan teneke gibi çok ses çıkaranlara kalmıştır. Büyük emekler harcanarak yeniden bilen bilge kişiler yetişme yolundadır.Bunun içinde çok az bir zaman kalmıştır inşallah... Sözün özünü yine söylemişsiniz. Makbül olan öz söylemektir. Özün içinde çok söylemektir. Saygı ve sevgilerimi sunarım.Selamlar...