SEVEBİLMEN İÇİN Bende yitirilmiş bütün güzel duyguları Ayağa kaldırdın Geçmişi unutturup senli anılara daldırdın Gözlerinin hapsinde En ağır cezayı verdin bedenime Rüzgar oldum saçlarını okşadım Senden habersizce Nefes olup ciğerlerine doldum Çoğu zamanda gözlerindeki Yasak bakışların oldum Ellerin oldum umudu tutmak için Ayakların oldum bana gelmen için Ama anladım ki GÜLÜM Kalbin olmam gerekirmiş Beni sevebilmen için.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVEBİLMEN İÇİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVEBİLMEN İÇİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
aslında ikiside aşki aynı düşünüyor yaşama şekilleri farklı 100 yıllardır gelen gelenekler yüzünden belki menfaaat bence bayanlar için daha agır ama buda bize televizyonlarda diretilmiyormu tv dizileri söylüyor aşkin nasıl olacagını ona göre toplum bile degişiyor belki :)
aslında sorun duygularını yırtanlarda degil tamamen kaybetmiş olanlarda bazen şu evlilik programlarına denk geliyorum inanamıyorum insanlara 1 günlügüne hissizleşiyorum izledigimiz şeyler bizi degiştiriyor yada dinledigimiz kullandıgın kelimelere dikkat et derler çünki o kelimeye dönüşebilirsinn
Eğer gerçekten sevgiye değer veren birini bulabilirsek evet ama belki de sadece zor oldugu için böyle aşkı sevdayı yaşamak kaçıyor yada menfaat dünyasında yıtırıyoruz duygularımızı saygılar