(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Vanilya ve Çikolata şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Vanilya ve Çikolata şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tanrı;yaprağın hafifliğini,ceylanın bakışını,güneşin kıvancını,sisin gözyaşını aldı.Rüzgarın kararsızlığını,tavşanın ürkekliğini de ekledi.Sonra bunların içine; değerli taşların sertliğini,balın tadını,kaplanın yırtıcılığını,ateşin yakıcılığını,kışın soğukluğunu,saksağanın gevezeliğini,kumrunun sevgi ve sadakatini kattı.Hepsini karıştırdı,eritti ve KADINI yarattı. Bakalım böyle bir cevherin değerini bilebilecek mi diye de erkeğin bütün dikkatini kadına yöneltti…
Tanrı;kaplumbağanın yavaşlığını,boğanın bakışını,tilkinin kurnazlığını,fırtına bulutlarının kasvetini,boranın dehşetini aldı.Kedinin nankörlüğünü,hindinin kabarışını,gergedan derisinin sertliğini de bunlara ekledi.Ayrıca ayının kabalığını,bukalemunun anında değişivermesini kattı ve ERKEĞİ yarattı.Ve onu adam etsin diye de bir kadına emanet etti…
Bana niye kızıyosunuz ? Ben demiyorum ki hint mitolojisi diyoo Dondurmanın düşürülmesi çok doğal o zaman ;d
Siz kızı hemen merdivene çıkarmışsın; yanılmıyorsam yirmi beş yıl kadar önce Savaş Rüzgarları adlı dizide böyle bir sahne vardı. Yok, yok, söz konusu hanım göz hizasındaki bir rafa uzanıyor ama bu bile dondurmayı külahta tutamamak için yeterli. Sevgilerimle.
Tamamen tesadüf ama o köşede bir de siyam ikizleri diye alınan ikiz yangın musluğu vardır; ateşleri söndürmeye, dondurmaları eritmeye, kitapları hamurlaştırmaya birebir. Teşekkür ederim. Saygılarımla.