(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KELLİĞİM BENLİĞİMDEN GELİR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KELLİĞİM BENLİĞİMDEN GELİR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Muhteşem!..Allah ilacı olmayan durumlardan korusun.Başımızı kaşımaya vakit bulamazken saç taramasıyla yarı yolda kalıyoruz bazen.Kaldı ki şimdi tıbbi buluşlar buna çareyi buldu.Yüreklerde bilgi kelliği ve merhamet kelliği olmasın yeter ki.Var olsun yazan eller.Saygılarım sonsuz.
ÜSTADIM; FOTOĞRAF BİR GÜZEL, DİZELER BİR BAŞKA GÜZEL.KELLİK BİR BAŞ BELASI DEĞİL Kİ. HER İNSAN BUNU ER VEYA AZDA OLSA TADACAK. NASIL Kİ KİMİ BAYANLARCA KIRÇAL SAÇ OLGUNLUK NİŞANESİ İSE KELLİKDE OLGUNLUĞUN TAMI TAMINA TAM NİŞANESİ. .... KIL GİBİ SAÇIM OLSA NEYE YARAR, .... KELLİĞİMVER MİYOR Kİ BANA ZARAR, .... HER İNSAN MUHAKKAK KELLİĞI TADAR, .....KELLİĞİM BENLİĞİMDEN GELİR... DEYİVERDİM BENDE NAÇİZANE OLARAK. SAYGILARIMLA...
Şiirinizi çok beğendim. Fırsat buldukça diğerlerini de okuyacağım.
Saygılar
NURAN KARA SOYLU