.... uyusun istiyorum gözlerim... bir kenara kıvrılıp acı çekmeli ayaklarım da cam kırıkları kanarmı bilmem bir kenarda uzanan düşlerim dokunsam ağlarmı bilmem içimde biri var hep konuşsam gider mi bilmem onun için uyusun istiyorum gözlerim görmek değil özlemek yoruyor beni sevmek hiç değil düşünmek acıtıyor beni bir kenarda kıvrılan düşlerim ayaklar altında ve ben yalnızım ve uyusun artık gözlerim bir kenarda acı çekerek...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ve ben yalnızım... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ve ben yalnızım... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
.... uyusun istiyorum gözlerim... bir kenara kıvrılıp acı çekmeli ayaklarım da cam kırıkları kanarmı bilmem bir kenarda uzanan düşlerim dokunsam ağlarmı bilmem içimde biri var hep konuşsam gider mi bilmem onun için uyusun istiyorum gözlerim görmek değil özlemek yoruyor beni sevmek hiç değil düşünmek acıtıyor beni bir kenarda kıvrılan düşlerim ayaklar altında ve ben yalnızım ve uyusun artık gözlerim bir kenarda acı çekerek...
Berhami...
Şair duygusal gönlünü dökmüş dizelerine şiirini kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.
....
uyusun istiyorum gözlerim...
bir kenara kıvrılıp acı çekmeli
ayaklarım da cam kırıkları
kanarmı bilmem
bir kenarda uzanan düşlerim
dokunsam ağlarmı bilmem
içimde biri var hep
konuşsam gider mi bilmem
onun için uyusun istiyorum gözlerim
görmek değil
özlemek yoruyor beni
sevmek hiç değil
düşünmek acıtıyor beni
bir kenarda kıvrılan düşlerim
ayaklar altında
ve ben yalnızım
ve uyusun artık gözlerim
bir kenarda
acı çekerek...
Berhami...
Şair duygusal gönlünü dökmüş dizelerine şiirini kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.