çocuktuk bir zamanlar ne bize karışan ne hızımızı kesen vardı her hacim/her uzaklık adımlarımıza dardı bir işe girişmek ağaçtan ağaca tırmanmak bir gözün açılıp kapanması kadar kolaydı ve ne yapsaydık büyüklerimize olaydı sohbetlerinde mevz-u bahis çocuk lafı geçince ya da ’büyümüş de küçülmüş’ bireylerdik onların nezdinde
çocuktuk bir zamanlar her birimizin ayrı bir dünyası sımsıkı sarıldığı çok hülyası dalgalanırdı dinlediği masallarda koştuğu sokaklarda
çocuktuk bir zamanlar uçurduğumuz uçurtmaların kanatlarına kendimizce kuşlar çizerdik kendimizce yarınlar düşlerdik bir tepeye çıkıp dünyayı anlamak ise iki adım ileriye bakmak kadar basitti bakışlarımızdan kaybolan için bitti gitti’ydi her cümle
çocuktuk bir zamanlar canımızın keyfine göre davranmak cennetti ve bizim için ne dert ne sorun söz konusuydu iki üç arkadaş boş bir alan ve vakti bol zaman yeterdi mutlu kalmamıza yeterdi şarkımızı birlikte söylemeye sabahtan akşama dek
................................. Mehmet Selim ÇİÇEK 7 Haziran 2011,,,15.59 Mardin
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çocuktuk Bir Zamanlar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çocuktuk Bir Zamanlar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çocuktuk bir zamanlar Delicesine koşardık Meleklerden çaldığımız umutlarla Koparttığımız neşelerle Ne acısını bilirdik yarınların Ne de can yakan ağrılarını...
Kutlarım çok güzeldi çocukluğumuza döndük okurken saygılarımla
Zaman gül yüzünden hüzünleri ayıklama ...sevdiğinin adını çıkarsız sayıklama ...ellerine pamuk şekerler layık ama Zaman çamurdan kaleler yapma zamanı...
.. şiirimden bir kıt'a ile cevap vermek istedim bu dizelere... tebrikler...
Oyuncakları olmayan fakir ama mutlu cocuktuk bir zamanlar sevda savaşında kurşunlar ardında oynayan suskun, eğilerek,ayamızı ve başımızı oynatmadan hiç bir ders almadan, yanarcasına geçen zamandan anlıayacağın biz cocuktuk bir zamanlar terkedilmiş aşklar diyarında soğuk gecelerde bitmeyen hüzünlü hikayelerle ısınan bir ekmeği yar sanıp bir tebessümü bir ömür mutluluk diye kanan anlıyacağın biz dünün bügününde, yarın için yazılan,şiirlediki o cocuktuk ürkek gece lambları altında fısıltıdan öte yalnızlık çıglıkları bir umut beklerdik, kaybolan şehrin uçsuz bucaksız limanında tek şahitti gecen zaman, ve büyüdüğümüzün kanıdı ,akan göz yaşları biz gözyaşımızı yanağımıza değil, yemin edercesine sevdanın üzerine akıtan cocuktuk delicesine yüreğimize saplanan yargılar içerisinde başımız hep eğik sol yana mektup bekleyen şiirler yazan, olmayan sevgiliye kanadı kırık güvercinden haber almışcasına suya taş atar gibi sevinen haylaz cocuktuk kimi zaman oturup bel baglamadık gidenlere usmayıda bildi, o küçük yüreğimiz hayallerimizi yükledik kagıttan gemilere büyük fırtınalara karşı biz siper aldık saklandık kağıttan evlere karanlıktan korkup gözlerini kapayan çocuktuk bir zamanlar tebrik ederim şair güzeldi anlam ummanlığında yoğrulmuş mısralardı.
Gü
zeldi.Kutlarım.