(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aptal Kız şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aptal Kız şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yaşamın kucağında ,herşeye ve de herkes'e gülümseyen bir Polyanna.. içten,özentisiz ,yüreciği sevgi dolu.o hiç ölmez ki..ölemez ki... ona niye kızdınız ki.? Kısa ama çok güzeldi şiiriniz.Kutladım sizi.Saygılarımla.
Kendisi olamayanların yolu uzun tabi. Bilemiyorum belki tercih meselesi. Onlara da altını çizdiğin üzere saygı duymak lazım. :) Sevgilerimle Sayın Yaxarım.
Ayağı yere basanları da görüyoruz. Dost bellediklerimizin bile,hiçbiri "kendisi değil".Cümlesinin yüzleri maskeli. Bunlar akıllı ise,ben değil "aptal" deli olmayı yeğlerim... Ama, sizin değerlerinize de ,elbet'te saygı duyarım.Sevgiyle sağlıcakla kalınız .
Çok güzel çok çok.. Börtü bizim orda da yaşar. Bizde ona kısaca "Bört" deriz. Böceğe de kısaca "Böc" deriz. Mesela "Heyy Bört n'aber adamım..hey hey..sakin ol " felan diyerek. Kalemini aç kalemtraşın yok mu? Bak o zaman Poliyanna nasıl eteklerini sallayıp dansediyo. İyi bayram-lar.
dört duvar içinde börtü böcek ve alabildiğine yeşildir dünya sonra ansızın bir pencere açılır doğrulup baktığında dışarı meğer güneş çoktan sırtlamış son gülümseyişlerini... aptallık değil aslında, bir nevi herşeyden kaçış kutlarım değerli dost. her zaman olduğu gibi harikaydın.
herkesin herkesten kaçmaya çalıştığı bir dünyada diyebiliriz... çoğul yalnızlıklar gibi... çok tşkler arkadaşım hayallerin rengi kaçmış senin takıldığın şeye bak:) sevgiler...
Birgün gelecek bir yaram olduğu aklıma gelecek. ..... Ucu ucuna yetiştik diyebilirim günlük (: ... Polyanna'm zırlak .. Saçı başı dağılmış dayak yemiş. .... şu sayfaya siyah uçlu uçlu kalemimin kömür izi değmesin öylece seni ..... atış yaptık ve birinci olduk ah birde aydınlatmalarımız açılsaydı:/ güzeldi tebrik edenim can-ı gönülden şâire.sevgiyle kalın hoş kalasınız.