Sevmek, dökerek yarama zehir şurubu Sana sırılsıklam yağmak gibi gülfeşan. Sırlı bir vakitte en müstesna mektubu, Gizlice sayfana koymak gibi gülfeşan.
Titreyen gönlümü ellerine bırakıp, Bu yaşlı gözleri gözlerine mıhlayıp, Ürkek bir kuş gibi utanarak sıçrayıp, Şefkatli dalına konmak gibi gülfeşan.
Ekleyip bahtına günümden günceyi, Bırakıp senden yoksun yıldızsız geceyi, Şu mecalsiz halimle diktiğim heceyi, Satırlarında büyütmek gibi gülfeşan.
Ay nakışlı tacı gül başına takarak, Dizinin dibinde cemaline bakarak, Tüm kötülükleri beraberce yakarak, İyiliklere tutunmak gibi gülfeşan.
Bu garipçe mehmedin sanadır naati Evhamlı büyünle aldın ondan takati, Artık vuslat adına kursan da saati, Sevmek vakitsizce ölmek gibi gülfeşan
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gülfeşan şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gülfeşan şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dizinin dibinde cemaline bakarak,
Tüm kötülükleri beraberce yakarak,
İyiliklere tutunmak gibi gülfeşan.
Kötülükleri yakabilmek her yiğidin kârı değil ustadım.
Hele beraberce yakabilsek dünya cennet olurdu.
Kutlarım.