Aşkı özlemiş bu beden, sende sarma sakın Hatıralarım sözlerim, kaçınılmaz hayat Seni de onlardan sanıp, durursam ben yakın Yitirilmiş bir kadını, duygusuzca soy at
Boşa bakmasın gözlerin, hayat bak önünde Boşa bakmazdı gözlerin, ışıldar yüzünde Konuşup sesi titreyen, nedir gördüğümde Yitirilmiş bir kadını, saçma sözlerinde
İknası düşünce bana, katılaştı kalbim O boş bakan gözlerine, bakınca gözlerim Titreyen eline sesine, dökülen sözlerim Yitirilmiş bir kadını, tutunca ellerim
Kalbin atışı duyuldu, kuşkanadı gibi Yalan dokunuşlar bile, etkilemiş kalbi Elin sahteliği hele, kavurmuştur kalbi Yitirilmiş kadını, kazanmak bir derbi
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YİTİRİLMİŞ KADIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YİTİRİLMİŞ KADIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sanki birine hitapta bulunulurken finalde son nokta Yiririlmiş kadını kazanmayı derbi diye nitelendirmek noktalamak mutlak bir anlamı hikayesi olmalı bu mısraların.
sınıfsal ayrımların son bulduğu, insanların insanca yaşabileceği, her anlamıyla kendilerini geliştireceği bir toplum yaratabiliriz kadınların ön saflarda olduğu bir toplum olursak madem kadın her konuda adını anmak gerek değilmi dost kutladım
Ne zaman beni bana hissettiren birine sarılsam;çok uzaktan,çok eski bir duygu bana rağmen,bana inat yanımdan geçip giderdi...Kimi sevsem hiç olmadığı kadar yalnızlaşırdı...Kimi sevsem bütün o yanlış hayatım gizlendiği yerden çıkıp gelirdi...Kimi anlamaya çalışsam hayatımın boşluğu çarpardı yüzüme...Kime elimi uzatsam o unutulmuş ömrümle karşılaşırdım... Kendimi daha fazla ne kadar tüketebilirdim...Kime sarılsam verip de tutamadığım sözler çıkardı karşıma... İnsan her sabah doğan güneşten utanır...İnsan er ya da geç gelen mevsimlerden utanır... İnsan onca yıl susuz bıraktığı Tanrı’sından utanır... İnsan bunca işarete,bunca özleme rağmen bir türlü gidemediği yerden utanır... İnsan yalan bir hayattan onca yıl bir kurtuluş beklediğine utanır...
Cezmi Ersoz'un "gozlerimden cok yarami sevdim" siirinin bir bolumu...
Emeğinize ve yüreğinize sağlık elinizden kalem yüreğinizden duygu eksik olmasın sağlıklı ve mutlu kalın" Başarılarınız daim olsun,kalbiniz ve ruhunuz huzur dolması dileğile"