(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HERGÜN YUMURTA YİYORUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HERGÜN YUMURTA YİYORUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yapsam olmuyor ,yazık bu emeğe Hasret kaldım ben, güzel bir yemeğe Dilim varmaz, gel yemek yap demeğe Ben hergün yumurta yiyorum yar
OYYYY! HERGÜN BAL YENSE BIKILIR ALLAH EKSİKLİĞİNİ VERMESİN NİMETLERİMİZİN AMA HE RGÜNDE YUMURTA YENMEZ Kİ, SANKİ YÂR'İ DEĞİLDE YEMEKLERİNİ ÖZLEMİŞ GİBİSİNİZ ÜSTADIM :)) NEYSEKİ DİĞER ŞİİRDE ÇOK GÜZEL YEMEKLER YAPMAYI ÖĞRENDİĞİNİZİ OKUDUK,İSTENİNCE OLUYORMUŞ DEMEK,TEBRİKLERİMLE SELAM SAYGILAR.
Yokluğun bana çok acı veriyor Ben hergün, yumurta yiyorum yar Dostlarımız ,bu ne hal böyle diyor Ben hergün ,yumurta yiyorum yar , deyerli ustadım nefis bir eser olmuş kalemine yureğine sağlık ALLAHA dahim etsin,
Adnan Bey merhabalar efendim...hergün de yumurta yenmez tabii de;eşiniz gezmeye falan mı gitti?Burada büyük bir sitem var...şiir muhteşem güzel yazılmış:)İnşallah yakın zamanda düzelir durumunuz,saygı ile efendim...
Yapsam olmuyor ,yazık bu emeğe
Hasret kaldım ben, güzel bir yemeğe
Dilim varmaz, gel yemek yap demeğe
Ben hergün yumurta yiyorum yar
OYYYY! HERGÜN BAL YENSE BIKILIR ALLAH EKSİKLİĞİNİ VERMESİN NİMETLERİMİZİN AMA HE RGÜNDE YUMURTA YENMEZ Kİ, SANKİ YÂR'İ DEĞİLDE YEMEKLERİNİ ÖZLEMİŞ GİBİSİNİZ ÜSTADIM :)) NEYSEKİ DİĞER ŞİİRDE ÇOK GÜZEL YEMEKLER YAPMAYI ÖĞRENDİĞİNİZİ OKUDUK,İSTENİNCE OLUYORMUŞ DEMEK,TEBRİKLERİMLE SELAM SAYGILAR.