(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DOST / DÜŞMAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DOST / DÜŞMAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yaşam hep bu sözü onaylayan seyirde gidiyor ama yine de hata yapıyoruz bu anlamda hele ikisinin ortası hiç olmayan ben :))) ya seviyorum ya da uzak duruyorum kimseleri yaklaştırmıyorum .
Bir dostunla çok dost olma, birgün düşmân olursun Sırlarını ifşa edip, her gün pişmân olursun
Düşmanla çok düşman olma, birgün yârân olursun Zulmunden nedâmet edip, her gün nâlân olursun
Çok hak , çok doğru bir hadistit söyleyene kurban.. çok dost bildiğimiz güvendiğimiz sırtımızdan hançerliyor.. Çok düşman da olmamak gerekiyor, her şeyide söylememek gerekiyor gün geliyor söylediği sözlerden yüzü kızarıyor...Kutlarım filozofu..Selamlar Saygılar...
emine erdem tarafından 6/1/2011 2:35:05 PM zamanında düzenlenmiştir.
O kadar doğru ki... O kadar net ki... Hep dost dediklerimiz, can dediklerimiz değil midir sırtımıza hançer gibi inenler? İçinde sakladığı nifak tohumunu hiç beklenmedik bir adan kızıl yüzünde yeşertenler... Hatta oyunlarına senide oyuncu etmeye kalkanlar. Ama unuturlar işte ilahi adaleti ve onun şaşmayacağını, bir gün oyunlarının ellerine yüzxlerine bulaşıp ayaklarına dolanan pranga olacağını...
kalemine yüreğine sağlık kalemkar kardeşim. Seni okumak neredeyse kitap okumak gibi. saygılar.