(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tahtında olsam da yokum bahtında Kulun sözü geçmez, Hakk’ın katında Aşktan hiç gülmesen, şu hayatında Yine veremem ki sana gönlümü...........bir bütün olarakta güzel bir eser ama ben bu kıtayı çok begendim....kaleminize ve teknik anlamda güçlü bir altyapısı olan ilhamı ağarlayan gönlünüze sağlık sayın hocam....saygılarımla.
Merhaba,görsellik ve sayfa düzeni ne kadar duygu yüklü...Şiirin içeriği ve seslendirme de eklenince eser tamamlanmış...estetik...duygulu...veciz ve beliğ...Çok tebrik ediyorum efendim...Entellektüel.
şimdi biraz daha şekillene bilmiş şiir.Aşık ve Maşuk'un ahval niyazı sebep ifşa etmeden devam ediyor bakalım bizi nereye taşır.Kolay gelsin.
" Ne buldun ki bende, böyle meftûnsun" Anladım ki ey aşk! Sen bir efsûnsun Söylemene gerek, yok sen Mecnûn’sun Yine veremem ki sana gönlümü .......Özellikle bu ifadenin kullanılmış olması şahsen çok hoşuma gitti. zira Leyla kendi esrarını bilse kibrinden ölürdü. Sevgi ve selam.
Kulun sözü geçmez, Hakk’ın katında
Aşktan hiç gülmesen, şu hayatında
Yine veremem ki sana gönlümü...........bir bütün olarakta güzel bir eser ama ben bu kıtayı çok begendim....kaleminize ve teknik anlamda güçlü bir altyapısı olan ilhamı ağarlayan gönlünüze sağlık sayın hocam....saygılarımla.