Bulutlardan nehir yaptım sulardan kayık umutlardan rüzgar buharlardan kar dar geliyor bu dünya dar geliyor dar gün gelir bedenim iki metre kare bir yere sığar.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sığar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sığar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ustat kendine hic olmazsa yer ayirmissin ..benim vasiyetim yakilarak Mustafa Süphinin öldügü sinop aciklarindaki karadeniz`e serpilecek. Mezarimiz bile olmuyacak. Saygilarimla
Kadir haktan TÜRKELI tarafından 5/29/2011 6:15:04 PM zamanında düzenlenmiştir.
daraltmak genişletmek cehennem çukuru yapmak ya da cennet çukuru yapmak ins ve cin şeytanları ile olan imtihanımızı kazanmamıza bağlı. İnşaallah bizler hep beraber kazananlardan oluruz.Selam.
Bulutlardan nehir yaptım sulardan kayık umutlardan rüzgar buharlardan kar dar geliyor bu dünya dar geliyor dar gün gelir bedenim iki metre kare bir yere sığar.
Önemli olan kabirdeki iki metrelik yer değil.Allah cümlemizi sonu gelmeyen cennetlerine layık görsün. O da bu dünyada yaptığımız iyi ve hayırlı işlerin ödülü olacak. Şiirinizi beğeniyle okudum efendim.İnsanı kendine getiren dizelerdi. Kutluyorum kaleminizi. Yazan kaleminiz daim olsun.
Cennetin yolları bizlere peygamber ve kitap vasıtasıyla açık seçik göstermiş.Allah dosdoğru yolundan şaşırtmasın inşaallah. Duanıza canı gönülden amin di/yorum.Sağolun şen ve esen kalın.
kalben...