(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
efendiiim vekarlı bir aileden ciddi namuslu haysiyetli bir genç askere gitmiş geldiği ilk günü buna bi pardon parmak atmışlar çocuk sinirlenmiş adamı yakalasa vallahi kesecek ,neyse üç beş gün sonra bu sefer başkası parmaklayıvermiş.vaaay hadi asarım keserim kaçmış kovalamış ,üç beş gün,üç beş gün, derken adamcağız alışmış ,parmaklıyana parmak atar olmuş ondan sonra da ,işin keyfi kaçmış çocuğu kimse parmaklamamış,,,
Sayfamı devamlı ziyaretinizden dolayı teşekkür ederim. Yorumda da belirttiğiniz gibi ,,alışmak'' duygusu bir çok ahlaki duygularımızın körelmesine neden oluyor.
Sayın batu_41... sayfaya tesadüf eseri yeniden gelişim, hiç hoş sürpriz olmadı sabah ezanı saaatinde. ben yokken gıyabımda nasıl konuşabiliyorsunuz, size ve yaşınıza yakışır şey değil bence. şiirin muhatabı versin kararı. kaldı ki oradaki konudan değil, sadece beyinlerde kötü tassavvur edillebileceğini anlatmak istedim. bazı kelimeler çok kez kullanılmış. zaten siz de takdir edersiniz ki en güzel kelime bile olsa şirde tekrarlanması hoş olmaz. Ben feminist değilim. feministin anlamı başkadır. kimseyi ezmiş de değilim . ben de bir kadınım ve kız çocuğum var. kadınlığın zorluğunu benden iyi anlayamazsınız. evet o tür filmleri ne seyrederim, ne de kızıma seyrettiririm. zihinler iyice bulanıyor. zaten etrafta canlı olarak neler duymuyoruz ki. o demek istemediğim kelimeyi ( tecavüz) bir kadın için ve ergenlik çağındaki kızım için ne denli kötü bir kelime inanın bilemezsiniz...beni de kınayacaksanız eğer benim sayfama ya da mesaj atarak kınasaydınız. ancak madem ki şiirin de muhatabı rahatsız olmamış böyle bir yorumdan. bana da aleni cevap hakkı doğdu... beni bu denli rencide edemezsiniz. zira eşim de sitede gıyabımda yazmayın lütfen...
İzlemiyorum ve izleyenleri şaşkınlıkla izliyorum.. Hem eleştirip hem seyredenleri ise esefle kınıyorum..Murat'ın dediği gibi biz OSMANLI torunuyuz, sadece saraydaki haremi anlatan dizileri de nefretle kınıyorum..Bizi dejenere etmek için yapılmış diziler bunlar.Yabancılardan ödül aldı diye sevinen ahmaklar da var..Ve bunu çocuklarına seyrettiren binlerce ana baba..Vah halimize.....Ki ne vah.. Tebrikler.Slm ve dua ile..ESRA
Esra hanım, bu tarz dizileri hazırlayan şahsiyetlerin amacı, gerçekten bir tv dizisi meydana getirmek değil.Bunlar, toplumumuzun aile düzenini bozmayı ve geçmişine duyduğu bağlılığı ortadan kaldırmayı hedef edinmiş hainlerdir. Demişsiniz ki, "sadece harem yaşantısını konu alan dizelerden nefret ediyorum." Ben de bu konuda size katılıyorum.Lakin harem yaşantısı da, o adilerin dizide işledikleri ile alakasızdır. Osmanlıda harem üç kısımdan meydana gelir. Üçüncü kısım en dışta olan kısımdır.Burada sarayın ve padişahın işlerini yürüten görevliler vardır.Sadece erkek hizmetlilerden oluşur. İkinci kısım ortadadır.Burada ise sadece bayan hizmetliler bulunur.Erkeklerin girişi yasaktır.Genellikle genç bayanlardan oluşan bu kısımda, cariyeler devlet kademesinde önemli görevler üstlenmek üzere çeşitli dallarda eğitilirler.Bu kısmın kapısında, "Allah'ım sen bize hayırlı kısmetler aç" şeklinde bir yazı bulunur.Padişah buradaki genç cariyelerden bir çoğunun cehizini kendisi hazırlar ve gelin eder. Birinci kısım ise sadece padişah hazretlerinin ve eşlerinin bulunduğu kısımdır.Yani tabiri caiz ise bu kısım Padişah hazretlerinin özelidir... Şimdi bu bilgilerden yola çıkacak olursak, dizide işlenen hadiselerin ne kadar abuk subuk, alakasız olduklarını rahatlıkla farkedebiliriz.
Temiz ağzımdan bir güzel, Allah belalarını versin diye Rabbimden temenni de bulunuyorum.Ben kendim ve yakın çevremle birlikte defalarca RTÜK'e şikayette bulundum.Halkımızdan da bu duyarlılığı bekliyorum...
Doğru söze ne demir ki hocam. Cok güzenl açıklamışsınız. Bende nefret ederim öyle dizilerden. Ahlâk bozucu, özellikle çocuk ve Kücük yaşlı insanları etkiliyor, bilinç altlarına yerleşip her daim rahatsiz ve meşgul ediyor. Sizi canı gönülden kutlarım abim. Saygılarımla. Durak abimide dinleyemedim, Telefondan girdiğim icin. Selamlarimla.
tv dizileri türk aile yapımızı bozmak için yapılmış dizilerdir.........biz osmanlı torunlarıyız.......yetişme tarzımız bellidir......bu d,izileri insanlara izleten idarecileri kınıyorum...duyarlı yüreğide kutluyorum
Tebrik ederim.Sosyal bir yaraya parmak basmışsınız.Söyleyecek söz bulamıyorum.Ben çevremdeki insanları böyle dizileri izlememeleri açısından uyardıkça, bana gıcık vermiş gibi daha çok düşüyorlar. Diziler aile yapımıza düzenlenen en aleni ve en etkili suikastlerdir.Halkımız da bal gibi yiyor malesef. Rabbim neslimizden kötü insanları ve kötülükleri uzak tutsun.
Fatmagülün suçu ne ben biliyorum ama söylemeye edebim el vermiyor...
Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim. Böyle bir konuyu seçtim ki hatamızı gösterelim. Fakat yine sansürlendik galiba...yukarıdaki fotoğraf gitmiş.
Herbir ahlaksızlığa, alıştık yavaş yavaş Mağlûbiyetle bitti, millî, kültürel savaş
Kutlarım Filozof çok güzel bir konuya değinmişsiniz..Şeriat kanunu olmayınca her rezillik görünür dünyada.. Çok haklısın kutlarım yüreğini.... Çünki insanlar yaptığımız yanımıza kar diyorlar, Fani dünyada fani kanunlarla amel ediyorlar.; Af ola; her haltı yaparız, hapis yatarız çıkarız diyorlar... Birde Allâh'ın kanunu var her şeyi haber veriyor.. Bu dünyada yaptığın yanına kar kalmıyacak diyor, her konuda uyarıyor...Kabir azabı, berzah alemi ve kıyamet koptuktan sonraki..7 kat cehennemi, hutameyi, haviyeyi gayye kuyusunu güzel anlatıyor...Kavimlerin azgınlıklarından nasıl helek olduklarını anlatıyor .. Kuranda eski kavimleri masal olsun diye anlatmıyor.. öğüt almamız için açıklıyor...Kur an her konuda bizlere ışık tutuyo.. Kur'anın 30 uncu cüzünü ; ve VEYLÜL, ELHAKüMüTTEKASUR , surelerini dönüp dönüp okumak gerekiyor..Cehennem sureleri encok KUR'ANın 30 . cu cüzünde geçiyor... İyi anlayarak aneliz ederek okumanız gerekiyor..Umulurki iyi kullardan oluruz...
KUR'AN ın CASİYE suresi 23 ayet.. ((Kendi hevasını ilah edinen için bak KUR'AN ne diyor!. Şimdi sen, kendi hevasını ilah edinen ve Allah'ın bir ilmi üzere kendisini saptırdığı,kulağı ve kalbini mühürlediğive gözü üstüne bir perde çektiği kimseyi gördünmü? Artık ona kim hidayet verecektir? Yinede öğüt alıp düşünmüyormusunuz?( 25 /23ayet) Hamd göklerin Rabbi, yerin Rabbi,ve alemlerin Rabbi Allâh'ındır...( 25/36 ayet) Casiye... Allâh'ın emrine uyulup KURANI anlıyarak okursa zaten insan doğru yolu bulmuş olur ve kimse kimseye kötülük yapamaz...
Akşam tacâvüz eder, Fatmagüle dört adam Oturup çoluk çocuk, seyrederiz her akşam
Dördü tecâvüz eder ve alır bizim Selim Böyle rezil diziye, bakar mı akl-i selim?
Bir şeyin vukûundan, şuyûu daha beter Gizli şeri setretmek, onu ifşâdan bihter
Sormayın suçu nedir gencecik Fatmagül’ün Söyleyim de birazcık, düşünüp çok üzülün
Böyle filme bakarsa, çocuk tâ küçük yaşta Büyüyünce olacak, aklı fikri oynaşta
Ya tecâvüzcü Çoşkun, ya Âhû Tuğba olur AİDS de hasta dünyada devasız veba olur
Fatmagül çok bakarmış, böyle filme çocukken Sert tecâvüze uğramış, o, hiç hesapta yokken
Fatmagülün tek suçu, böyle bir filme bakmak Önüne gelen zengin ve bir alçakla çıkmak
Herbir ahlaksızlığa, alıştık yavaş yavaş Mağlûbiyetle bitti, millî, kültürel savaş
Canı gönülden tebrik ediyorum.Aslında o kadar içeriği zengin ve bir o kadar manevi ve kültürel değerlimmizi içersinde barındıran bir şiir ki bu.Ne yazık ki herşeyimiz gibi buda dejenere oldu,dövünüyoruz şimdi neler oluyor bize diye... İbret almamız gereken bir yaşamımız oldu şimdi.Dizilerden o kadar sıkıcı olduk ki ailece artık dizi bile seyredilmez hale geldik.Bir zaman dallas çiftliği vardı onuda artık nerdeyse geride bırakacağız.Kalemine ve yüreğine sağlık şairim,kanayan yaraya parmak bastın. Belkide birileri sana kızacaklardır buda nerden çıktı diye. Hiç bir kültürümüz ayakta kalmadı bu kadar olur dejenere bir toplum işte...