Seçimle yaklaştı herkes biliyor, Adaylar durmadan nutuk atıyor, Alışmış seçmenler (!) yardım bekliyor, Bu halkın parası heba oluyor.
......Demokratik seçim derler adına, ......Seçim yardımları aslan payına, ......Düzen partileri doymaz tadına, ...... Eşitlik ilkesi var sözüm ona.
Yüzde on barajı halâ duruyor, Yapmayın a beyler ayıp oluyor, Onlarca ülke var bize gülüyor, Bu nasıl demokrat ülke oluyor?
......Bırakın seçmenler hep özgür olsun, ......Oy’unu gönlüne göre kullansın, ......Yardıma, rüşvete hiç bulaşmasın, ......Var olan partiler eşit yarışsın.
12 Haziran bir Milad olsun, Seçimde tüm işler adilce olsun Yolsuzluk, hırsızlık artık son bulsun, BU MECLİS TÜM HALKIN MECLİSİ OLSUN.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BU MECLİS.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BU MECLİS.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
12 Haziran bir Milad olsun, Seçimde tüm işler adilce olsun Yolsuzluk, hırsızlık artık son bulsun, BU MECLİS TÜM HALKIN MECLİSİ OLSUN...... Selamettin bey. inşallah dediğiniz gibi bu meclis halkın meclisi olur.. yüreğinize kaleminize sağlık... selam ve saygılarımla....
....Çok teşekkür ederim kardeşim. Sizlerin de yüreğinize sağlık. Evet uzun süre ayrı kaldık. Biraz sağlık sorunları, biraz da siyaset çalışmaları derken istemiyerek ayrı kaldık. İlginize çok teşekkürler. Saygı ve sevgilerimle.
aslında tv bakarsan 3 parti var eğer bunlar varsa neden seçime gidiyorlarki.......bunca masraf..bunca savurganlık...kutuplaşma başka birşey değil.........ahlak seviye kalmamış.....
Şiirimi okumaya ve yoruma değer gördüğünüz için teşekkür ederim. Yüreğiniz dert görmesin. O üç parti de düzenin suyuna akarak halkı kandırmaktan başka bir şey yapmıyor.Saygılarımla kalın.
Seçimde tüm işler adilce olsun
Yolsuzluk, hırsızlık artık son bulsun,
BU MECLİS TÜM HALKIN MECLİSİ OLSUN...... Selamettin bey. inşallah dediğiniz gibi bu meclis halkın meclisi olur.. yüreğinize kaleminize sağlık... selam ve saygılarımla....