Hayatın en başından, menzil konuldu sola, Ömrü sürgünde geçen, bu yol aşka seferi. Güneşte serap gören, günü takmışsa kola, Sevdalının hoş vakti, sen geceme düş peri.
Yârin gönül yurduna, asma köprü kurayım, Hasretle yana yana, hep özlemle varayım, Gözgöze doya-doya, sabaha dek sarayım, Sevdalının hoş vakti, sen geceme düş peri.
Yok yere umud edip, varsın da aldanayım, Gerçek yüzü ararken, yalan şekle kanayım, Ne derlerse desinler, ben senle avunayım, Sevdalının hoş vakti, sen geceme düş peri.
Solunan onca nefes, her an aşka dahilse, Kalbe dolan duygular, sevmelere meyilse, Elin elden tutması, şayet mümkün değilse, Sevdalının hoş vakti, sen geceme düş peri.
An yalnız demlenirken, bazen hayâlin yeter, Bazen de nur yüzünden, sıcacık sevgi tüter, Öyle zamanlar var ki, çölü geçmekten beter, Sevdalının hoş vakti, sen geceme düş peri.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÜŞ PERİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÜŞ PERİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İster susuz kanalım, kadeh kadeh şaraba,
İstersen rüyada gel, yol uzarken mehtaba,
Sevdalının hoş vakti, sen geceme düş peri.
Harika her satırı mükemmel aşk arına ne kadar güzel bir şiir...Selamlar Saygılar...