(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Acı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Acı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bayanlardaki bıu cesretli anlatım tarzını benimseyenlerdenim.güzel bir anlatım tarzı yakalamışın
tabi bakış açısı önemlli bu şiire sen hergece kendini kendinle yargılıyorsun. aslında burada biraz kendini başkalarından daha çok sevmek var gibi görünüyor. seni tatmin eden tek şey sensin.ruhunu soyan insan nesli hala karşına çıkmamış. güzel vücutlar boş suratlar diyor ya teoman.haklısın galiba bizler farkında olmadan her gece başkaları tarafından düzülüyoruz. ve sabah kaltığımızda acılara hamile kalıyoruz.
Şairler "egzantrik" insanlardır...Gel-gitleri daha sık ve şiddetli yaşarlar...Var olmanın dayanılmaz ağırlığı altında,çelişklere düşerler,şaşkınlık yaşarlar,bunu dışavururlar kimi zaman...Birden bir "atak" halinde olurlar,beyinlerinde parlayan şeyden dolayı da "vecd" içinde dile gelirler...Alınganlıkları,aşırılıkları,pervasızlıkları hep bu durumlarından dolayıdır...Fuzuli'nin,"şair sözüdür,inanma" sözünü bu anlamda yorumlayabiliriz mesela... Sinem sal,insanımızın derinlerindeki "ataerkil ruhun" "kalemi" olurken,bir sınırı aşma denemesinde bulunmuş bu şiiryle...Sanki,"erkek ağzı" ile konuşurken,"iktidar" denemesine kalk(ış)mış...Belki de,şair,bu şekilde ironi yapmayı istemiş olabilir... Bu "cesaret gösterisi" için şairi kutlamalıyız... Tebrikler...Tebrikler... Saygılarımla...