(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BOŞ BİR HAYALSİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BOŞ BİR HAYALSİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Evet kalan izler kolay kopanmaz mazideki ne varsa bir çıpıda bitivermiyor işte,zaman zaman hatıraları insanın içini kazıyor,yada küllense bile hazimi zor geliyor insana.Hayat yaşanmaya değer diyorum hayat o kadar güzell ki herşey gözüne daha güzel görünüyor bir şeyleri yakalayınca...Derimki Bugünü iyi güzel yaşamalıyız ki yarınlarımıza daha güzelliklerle başlayalım.Yorumumu başığlayın lütfen SAYGILAIMLA EFENDİM.
Ne rüya ne hülyasın boş bir hayalsin Gözyaşı dökme nöbeti senindir artık.. .........Daha ne yazılabilir ki...Tebrikler mısralara.. Slm ve dua ile.. ESRA
''Bir ihtimal Daha Var,, diye başlıyan, OSMAN NİHAT AKIN'ın Nihavend şarkısı fonda ile şiir muhteşemdi... Çok beğenimi ve takdirlerimi bırakıyorum... Kutluyorum yüreğinizi...
Mümkün mü sahiden? Hak etmediği düşünülen her sevgiden sonra, bu sözler sarfedilebilir mi? unutulabilir mi gerçek anlamda? Var mı sahiden bir yolu? İnsanın dili elverir yalnızca değil mi, kalbe söz geçirebilmek mümkün mü?
Benim de bunları hissetmek için canım gönülden istediğim, harika bir şiir olmuş. Tercümanım oldunuz, müzikse bir harika. Kutluyorum