kim -kimle yaşarsa aşkı, aşk kalb’de...hüsran kapı’dadır yinede aşktır....acıdır..., tatlıdır....! güzel olanı yaşamalı, en güzelini sana uyanı. aşk çölde kavurur.. aşk mevlevide savurur.... candır aşk tende.... ruh sinede.... gider beden toprak olur...........
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
aşka dair şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
aşka dair şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
aşka dair kim -kimle yaşarsa aşkı, aşk kalb''de...hüsran kapı''dadır yinede aşktır....acıdır..., tatlıdır....! güzel olanı yaşamalı, en güzelini sana uyanı. aşk çölde kavurur.. aşk mevlevide savurur.... candır aşk tende.... ruh sinede.... gider beden toprak olur...........
ruhta gönülde yaşayan aşk bedenle birlikte toprak olur sanır herkes. aslında o yaşar insanların beyinlerinde şiirlerinde . yani bence yanılmışsın ama güzel yazmışsın. tebrikler.
kim -kimle yaşarsa aşkı, aşk kalb''de...hüsran kapı''dadır yinede aşktır....acıdır..., tatlıdır....! güzel olanı yaşamalı, en güzelini sana uyanı. aşk çölde kavurur.. aşk mevlevide savurur.... candır aşk tende.... ruh sinede.... gider beden toprak olur........... RESİMDE ÇOK UYMUŞ TEBRİKLER."MUTLU KALIN,MUTLU YAŞAYIN."
yüreğine saglık
kalemin susmasın sevğiler yüreğinden eksilmesin
mutlu kal