(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVERİM / 10 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVERİM / 10 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Cânıma çektirsen bin kez ızdırâb Ukbamı etsen de sevdanla harâb Affetmese beni, mahşerde ol Râb Yine de severim, elâ gözlü yâr! Yine severim seni okyanus gözlüm diyorum.... ............Fon müziği eski bir şarkıdır...Anılara saldı beni..Acımadın gözüm yaşına...Dinledim..dinledim.... Tebrikler...Slm ve dua ile.. ESRA
Severimmmmmmmmmmm....... Süper gidiyor.Herbiri birbirinden güzel.Müzik ne zaman dır dinlemediğim bir türkümüzdü.Oda ayrı bir zevk verdi.Saygılarımla...
Merhaba,sevmek böyle olmalı...İyi günde kötü günde...sonuna kadar...Ses ahenginin duygulara vurgu yaptığı nadide dizeler...Seslendirme de tamamlamış...Paylaşmak dinleyen kulağa şans...Duygular sevenlere bir başka güzel...Tebrik ediyorum efendim...Entellektüel.
Gençlik bahârımı heder etsen de Beni öldürmekten beter etsen de Her ânımı gam ile keder etsen de Yine de severim, elâ gözlü yâr!
Sen öyle ağlarken, bana gül deme Gülen bir âşıka, hiç bülbül deme Kendine istersen, güzel gül deme Yine de severim, elâ gözlü yâr!
Gül ol! Dikenini, rûhuma batır İstersen dinleme, gönülle hatır Başım kes! Eline, alıp bir satır Yine de severim, elâ gözlü yâr!
Birgün demesen de duama amîn Seni kıskansa da gülle yasemîn Seni ele verse, Rabb’-ül âlemin Yine de severim, elâ gözlü yâr!
Cânıma çektirsen bin kez ızdırâb Ukbamı etsen de sevdanla harâb Affetmese beni, mahşerde ol Râb Yine de severim, elâ gözlü yâr!
Akıcı ve sevgi dolu NAZLI bir güzele çok güzel gönül dizeleri..Taşlar yerinde şairim mesaj alınır bundan.Yüreğin ve kalemin daim olsun.Yürekten kutlarım...
Birgün demesen de duama amîn Seni kıskansa da gülle yasemîn Seni ele verse, Rabb’-ül âlemin .............................................SEVERİM serisini sevdim ben:))).....kaleminiz dert görmesin..gerçi şairin kalemi dert görmeyince yazamazya:)))))).....saygılarımla...
Ukbamı etsen de sevdanla harâb
Affetmese beni, mahşerde ol Râb
Yine de severim, elâ gözlü yâr!
Yine severim seni okyanus gözlüm diyorum....
............Fon müziği eski bir şarkıdır...Anılara saldı beni..Acımadın gözüm yaşına...Dinledim..dinledim....
Tebrikler...Slm ve dua ile..
ESRA