Yıllar alıp götürmüş, derin anılar kalmış Geriye baktım yoktu, canımı bile almış Hiç düşünmeden sana, ne ettimse ben ettim Can canandır aslında, ruhumu teslim ettim.
Aklıma düşünce aşk, gözümden yaş süzülür Ayrılık illeti zor, seven buna üzülür Bir dere olur akar, kıvrılarak vadide Denize doğru yoldur, aşkım güldür nadide.
Bakış bakışa hasret, baktığım her yer taşlı Bağlar aşka susamış, gök bile gözü yaşlı Ağlar yürekten suyu, gariptir aşık huyum Sana esir olmuşum, seni anar her duyum.
Kaba tabirle derler, aşık hakkını yerler Kalp emir almış gibi, çırpınır aşık erler Dünya gözüyle görsem, bir kez daha seni Gam yemem sanırım ben, aşkla anlasan beni.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşkla Anlasan Beni şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşkla Anlasan Beni şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bakış bakışa hasret, baktığım her yer taşlı Bağlar aşka susamış, gök bile gözü yaşlı Ağlar yürekten suyu, gariptir aşık huyum Sana esir olmuşum, seni anar her duyum.
Selim abi yine tadında bir aşk şiiriydi,sevgi dolu yüregine saygı ve selamlar............
Bağlar aşka susamış, gök bile gözü yaşlı
Ağlar yürekten suyu, gariptir aşık huyum
Sana esir olmuşum, seni anar her duyum.
Selim abi yine tadında bir aşk şiiriydi,sevgi dolu yüregine saygı ve selamlar............