(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
PARA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
PARA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Herkes bulur onu, ancak kısmetince Âlemi ezeldeki ilahi taksimince Kimisi çalışır, çabalar bulamaz parayı Kimside çalışmadan büyütür kasayı Ne acayip şeydir şu para . Parasını cebinden yukarı koymayan, kalbine sokmayan insanlardan olmamız dileğiyle, teşekkürler...
Çocukluğumda Aydın ilinin Söke ilçesinde pamuk işçiliğine gider çapa mevsiminde başladığımız ova/çadır yaşantısını pamuğun hasadını tamamlayıncaya kadar sürdürürdük.Mayıs ayı ortalarında başlayan serüven kasım sonlarına doğru son bulurdu. Tabii bu çalışmanın sonunda haneye giren para ile babalarımızın yüzü güler, kışı oldukça rahat geçirebilmenin umuduyla gözleri parlardı. Bir gün kendi köyümüzden olan yaşlı bir amcayla babamın konuşmalarını dinlemiştim çocuk aklımla yorumlayamadan.. Komşu amca biraz da küfürlü olarak konuşuyordu amma söylediklerinden bir kısmı hâlâ zihnimde canlılığını koruyor.. "Vallahi taptığım tek Allah derdim amma.. şu para yok mu şu para.. Allah kadar sözü geçiyor." (Haşâ !)