(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Beni Aldı Yürüdü şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Beni Aldı Yürüdü şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hayatımızın en içine sokmak ister gibiler her türünden kaliteli aklitesiz yalanları. Hayatımızı rollerden ibaret ,yalancı,sahte ve duygusuzluk mecraında yaşamamızı istiyolar.ç Yok beee.. Adını " Feriha " kamayacam ! Adını " Bedirhan" koyacam.! Rahatlayacam . Oh ba. İyi bayramlar şindi.
"Adını Feriha Koydum" Epey izleyeni var. Feriha gerçekten sade bir güzelliğe talip gelip geçecek, ruhunu doyuracak güzelliği aramaya vakit yok mu? Olmayacak mı gerçek güzelliğe talip Ferihalar?
Feriha hem yandı hem yaktı Ferdi gözlerinden dışına taşan Nasıl ışıl ışıldı Feriha Feriha pak, Feriha temiz Böyle kalmak kolay mı? Feriha doğmak değil marifet Nice Ferihalar gelip geçecek Ferihalar temiz fıtratına dalıp Tertetemiz bir inci olduğunu Nasıl bilecek?
Şöyle düşünmek daha doğru gibi Bilmeyecekleri kesinse Ölüm gelmiş olurdu, Demek mühlet , zaman var daha Züleyhalar, Yusuflar imtihan içinde Ferihalar içinde aynı soru Aynı yer zaman değil ama Hepimiz Havva ve Adem değil miyiz? İşte yasaklı meyve Şeytan tam burda İrade seçim bizim cennetimiz Ya da cehennemimiz Ne kadar kolay değil mi? Seçmek Kader demek, kaderimiz seçimimiz.