(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Derin Sorgu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Derin Sorgu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiiri ciddiye alanları, şiir de ciddiye alır diyordu bir büyüğümüz. Murat Canbolat, iki haftadır bu şiir üzerinde çok ciddi ve oldukça titiz bir çalışma yapıyordu. Kelimeler, kavramlar, biçimsel uyum, mesaj ve şiirsellik üzernde ortaya koyduğu bir gayretin neticesinde ortaya çıkmış harika bir eser. Güne gelmeyi hak eden bu nadide çalışmadan dolayı Murat Canbolat kardeşimi tüm yüreğimle tebrik ediyorum. Böyle bir eseri güne lâyık gören değerli seçki kurulumuzun saygıdeğer üyelerine de teşekkür ediyorum. Saygılarımla.
Atalet benliği kemiren illet, Bir zaman cihânı titreten millet, Artık kendine gel yakışmaz zillet! İdraksiz mi kaldık, iz’ânsız mıyız?
İdraksiz değiliz de iz'ansızız galiba...Derin anlamlar içeren ve okurken düşündüren düşündükçe de mananın derinliğine inilen şiirinizi beğeniyle ve takdirle okudum. Hece şiirinizdeki kafiye olan kelimelerin seçimini de çok yerindeydi. Günün seçkisi olmayı fazlasıyla haketmiş. Kutluyorum.Başarınız daim olsun.Selamlar.
gül peri tarafından 5/21/2011 12:15:38 AM zamanında düzenlenmiştir.
Kaybolup yıkıldı değerler bir bir, Tekrar kaldırmaya dermansız mıyız? Kaleler düşüyor nerede tedbir! Zulmü durdurmaya emânsız mıyız? ********************************************** Güzel bir sorgulama Yakın yakın ümitsizlik yok Sular mecrasına akacak Zaman geldi çok kısa zamanda çok güzel şeyler olacak Karanlık çok koyu Aydınlık yakın inş....
değiliz hocam ama astarı yüzünden pahalılar sayesinde öyle gösterilmeye çalışıyoruz... Öyle ki geçnler de şiirinde kini kusmuş biri bu gün barıştan dem vuruyor. İşte oynanan oyunlara en güzel örnek... Ama bilselerdi ki bunca yanlış hesap kursaklarından dönecek bir lokmadır....
Edebiyat Defteri 2012 Yıllığı SANDIK'taki Derin Sorgunuz için sizi kutluyorum.