Yıllardır beklerim hep, bir işmar eder misin? Ümitlerim sönmedi, her dem seni anarım Bir zerrecik aşk ile sen beni sever misin? İnan aşkın uğruna kurban olur yanarım.
O güzel gözlerinin bakışını bekledim Sevdanı yitirmedim, ümidime ekledim Ömrüm seninle geçti, hasretini kokladım İnan aşkın uğruna kurban olur yanarım.
Ben sensiz olamadım sen benim gönlümdesin Nere baksam sen varsın, şehrimde köyümdesin Düşümde, hayalimde, ruhumda özümdesin İnan aşkın uğruna kurban olur yanarım.
Umudum sana dönük, ruhum seninle birlik Kasırgalar eserken sende bulmuşum dirlik Yoluna can koymuşum, budur gerçekte erlik İnan aşkın uğruna kurban olur yanarım.
H.İbrahim SAKARYA
Kurşun olur atarlar sırrını yada serme Toprak gıda veremez vakitsiz çiçek derme Ben sözümün eriyim istersen izin verme İnan aşkın uğruna kurban olur yanarım._______Ozanmerdan
Yazar yazar dururum ümitlerim bitmedi, Hisbey’e başka kimse bu kadar naz etmedi, Razıyım her cefana aşkın kalpten gitmedi, İnan aşkın uğruna kurban olur yanarım..______Yıldız Toksöz
Sevdalı yüreğimi kor ateşte közlerim Anne yavrusu gibi yollarını gözlerim Bir nefes uzağında kalsam yine özlerim İnan aşk’ın uğruna kurban olur yanarım...______Gelmeyen vuslat
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞKIN UĞRUNA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞKIN UĞRUNA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben sensiz olamadım sen benim gönlümdesin Nere baksam sen varsın, şehrimde köyümdesin Düşümde, hayalimde, ruhumda özümdesin İnan aşkın uğruna kurban olur yanarım.
Yüreğinize sağlık abim anlamlı güzeldi şiiriniz kutlarım ..Sydney den selamlar ...
Sevdalı yüreğimi kor ateşte közlerim Anne yavrusu gibi yollarını gözlerim Bir nefes uzağında kalsam yine özlerim İnan aşk'ın uğruna kurban olur yanarım...
Tebrik ediyorum değerli dosr yürek usta kalem mükemmel sevda dizeleri kaleminize duygularınıza sağlık bitimsiz başarılar diliyorum.saygımla.
Kurban olacak kadar var madır ki bir sevda? Bana kalsa yok derim... Belki sizce de öyle... Ama biz şairler severiz aşkı-sevdayı yazmayı ve onlara hayat vermeyi...
O güzel gözlerinin bakışını bekledim Sevdanı yitirmedim, ümidime ekledim Ömrüm seninle geçti, hasretini kokladım İnan aşkın uğruna kurban olur yanarım.
Gene dopdolu gene içli ve sevgi yüklü bir şiir haz aldım coşkuyla bir dizelik eşlik ettim
Kurşun olur atarlar sırrını yada serme Toprak gıda veremez vakitsiz çiçek derme Ben sözümün eriyim istersen izin verme İnan aşkın uğruna kurban olur yanarım.
Yazar yazar dururum ümitlerim bitmedi, Hisbey'e başka kimse bu kadar naz etmedi, Razıyım her cefana aşkın kalpten gitmedi, İnan aşkın uğruna kurban olur yanarım..
O güzel gözlerinin bakışını bekledim Sevdanı yitirmedim, ümidime ekledim Ömrüm seninle geçti, hasretini kokladım İnan aşkın uğruna kurban olur yanarım.
Yıllardır beklerim hep, bir işmar eder misin? Ümitlerim sönmedi, her dem seni anarım Bir zerrecik aşk ile sen beni sever misin? İnan aşkın uğruna kurban olur yanarım.
süper bir şiir kuban olmak ne kelime toprak bile olur aşkının ugruna tşkler
O güzel gözlerinin bakışını bekledim Sevdanı yitirmedim, ümidime ekledim Ömrüm seninle geçti, hasretini kokladım İnan aşkın uğruna kurban olur yanarım.
Bu gün kaleminizden dökülen duygular çok farklı harika bir hece şiirine dökülmüş. Kalp taşıyan her canlı sever aşık our.Bu Allahın bize verdiği doğal bir duygudur.
şiirinizi beğeniyle okudum.Herşey gönlünüzce olsun hocam.selam saygılar.
Nere baksam sen varsın, şehrimde köyümdesin
Düşümde, hayalimde, ruhumda özümdesin
İnan aşkın uğruna kurban olur yanarım.
Yüreğinize sağlık abim anlamlı güzeldi şiiriniz kutlarım ..Sydney den selamlar ...