Aya güneşe bağlı, doğuma mecbur gibi, Her yeni günü dünle, tanıştıracak benim. Hayata coşku sunan, hilkâti yağmur gibi, Havaya suya döner, topraktaki bedenim.
Sevda vakti hasrette kalan ıhlamur gibi, Seherin hoş ıtırı, sümbül kokan yârenim. Sevgiliye seslenen, kâlplerdeki nur gibi, Zikrine kuvvet veren, şafaktaki nedenim.
..
Medeniyet harcında, yoğrulan hamur gibi, Sayfa sayfa mefkûre, karıştıracak benim. Yeni buluş keşfeden, devranı mağrur gibi, Binlerce soru çözer, meraktaki bedenim.
Zarar ziyan kantarı, harmanda kalbur gibi, Hassas ayar isteyen, duygulara düzenim. Bazen deli divane, mesteden tambur gibi, Bazen çalgısız gezen, duraktaki nedenim.
..
Zamana değer biçen, faydalı düstur gibi, Doğru yönden yanlışı, ayrıştıracak benim. Nefsi heves arzudan, bulaşan kusur gibi, Affa ümit besleyen, kundaktaki bedenim.
Mevlâdan derman ile, özlenen huzur gibi, Sevap günah örtüsü, mezardaki kefenim. Âlem âlem gezerken, istenen destur gibi, Sözde sebat edene, misaktaki nedenim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İNSAN / AŞK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İNSAN / AŞK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mevlâdan derman ile, özlenen huzur gibi, Sevap günah örtüsü, mezardaki kefenim. Âlem âlem gezerken, istenen destur gibi, Sözde sebat edene, misaktaki nedenim.
Zarar ziyan kantarı, harmanda kalbur gibi, Hassas ayar isteyen, duygulara düzenim. Bazen deli divane, mesteden tambur gibi, Bazen çalgısız gezen, duraktaki nedenim.
Çok güzel dizeler,harika paylaşım kutlarım yüregini................
Sevap günah örtüsü, mezardaki kefenim.
Âlem âlem gezerken, istenen destur gibi,
Sözde sebat edene, misaktaki nedenim.
Çok güzel kutlarım....Saygılar...