Sevdanın sihirli mey şişesinden sek içtim, Kevsere niyet ile, yâr yüzünden sarhoştum. Selâmın nurlu dengi, kelâma değer biçtim, Cevhere niyet ile, yâr sözünden sarhoştum.
Gül kokulu mektupla, önden haber verdiğin, Dönüş yoluna mahsus, kolay geçit serdiğin, Zaman vasfa kavuşsun, o kolkanat gerdiğin, Rehbere niyet ile, zor sürgünden sarhoştum.
Kalmadı üstüm başım, düştüm âlem diline, Epey şaşkınız derler, sersem çulsuz hâline, Hem de susuz girersin, aşkın harim çölüne, Mahşere niyet ile, kâr yönünden sarhoştum.
Kalemin cümle hükmü, yazgısında kâtibin, Bülbül senden söylüyor, dilden dile hatibin, Dünden, gül deren güne, gönüllüdür talibin, Benzere niyet ile, her düğünden sarhoştum.
Zaman mekân ötesi, ölümsüzlüğü seçtim, Sefere niyet ile, var düşünden sarhoştum. Hep yârini arayan, çok uzun yollar geçtim, Kadere niyet ile, bir rükünden sarhoştum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SARHOŞTUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SARHOŞTUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Zaman mekân ötesi, ölümsüzlüğü seçtim, Sefere niyet ile, var düşünden sarhoştum. Hep yârini arayan, çok uzun yollar geçtim, Kadere niyet ile, bir rükünden sarhoştum.
Sefere niyet ile, var düşünden sarhoştum.
Hep yârini arayan, çok uzun yollar geçtim,
Kadere niyet ile, bir rükünden sarhoştum.
Çok güzel üstad tebrikler..saygılar...