(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÜŞÜNMEZSİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÜŞÜNMEZSİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İbadeti kocayınca Yaparım ömür boyunca, Gezeyim dersin doyunca Ahireti düşünmezsin.
Ben genç kızlığımda namaz kılarken babaannem---kızım senin kıldığın namaz Allahın indinde ayın ondördü derdi---Ben de ne demek istediğini anlıyamazdım. Gerçekten doğruymuş.Yaşlılar bakıyorum da bazan namazı kılıp kılmadığını bile unutuyor. İnsan ne yaparsa kendine yapar.İyilik te kötülük te kendin için.
şiiriniz çok anlamlı idi.Beğeniyle okudum hocam.Allah razı olsun.
Senin ki de düşüncemi Zaman denen giden gemi, Geri dönmez, geçti demi Kıyameti düşünmezsin..... İbrahim bey.. öğüt niteliğinde, ders alınacak dizeler.. yazan yüreğinizi kutluyorum.. selam ve saygılarımla...
Şiirinizi okuyunca annemin sözleri geldi aklıma kızım ibadetinizi gençken yapın şimdi sizinkiler elektrik ışığı, bizimkiler mum ışığı ömür kısa derdi kutlarım anlamlı dizelerinizi saygılar.